දැන් නම් උබට පාර්ලිමේන්තුවෙන් උනත් ඩොක්ටර් කෙනෙක් හොයාගන්න පුළුවන්
dj gamaya Well-known member Nov 30, 2007 69,356 5,775 113 Hell & Heaven (Kiribathgoda) Nov 20, 2024 #21 දැන් නම් උබට පාර්ලිමේන්තුවෙන් උනත් ඩොක්ටර් කෙනෙක් හොයාගන්න පුළුවන් Reactions: NRTG
R rkarunathilake Active member Apr 3, 2008 229 118 43 43 Nov 21, 2024 #22 Onco surgeon if you are going for private sector Panduka jayasekara If doing at apeksha Kaniska de silva Lakmal Kdu hospital Ranga Asela Reactions: NRTG, Stimulus mind and batwise
Onco surgeon if you are going for private sector Panduka jayasekara If doing at apeksha Kaniska de silva Lakmal Kdu hospital Ranga Asela
batwise Well-known member Aug 28, 2020 8,514 15,891 113 111 Gotham batman.com Nov 21, 2024 #23 rkarunathilake said: Onco surgeon if you are going for private sector Panduka jayasekara If doing at apeksha Kaniska de silva Lakmal Kdu hospital Ranga Asela Click to expand... Thank you. Reactions: NRTG and Stimulus mind
rkarunathilake said: Onco surgeon if you are going for private sector Panduka jayasekara If doing at apeksha Kaniska de silva Lakmal Kdu hospital Ranga Asela Click to expand... Thank you.
wiki Well-known member Nov 13, 2008 897 738 93 Galle Nov 21, 2024 #24 Dr. D.k dias ..karapitiya hospital ... best of best Reactions: NRTG, batwise and Stimulus mind
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,008 153,058 113 Nov 21, 2024 #25 bump Reactions: NRTG and batwise
Albert Appuhami Well-known member Dec 10, 2020 560 770 93 Nov 22, 2024 #26 batwise said: Mn balannan, thanks. . Twat knk recommend kara e doctor wa Click to expand... බය නැතුව යන්න... ජයන්ත බලවර්ධනයි සර්ජරි පැත්තට ඉන්නෙ රංග පෙරේරා කියල කෙනෙක්.. දෙන්නම ඉන්නව KDU Hospital එකේ... කෙලින්ම ඒකටනම් යන්න බැරුව ඇති... අපි මුලින්ම ජයන්ත බලවර්දනව චැනල් කරල පෙන්නල තමයි KDU එකට දාගත්තේ... Reactions: Stimulus mind and batwise
batwise said: Mn balannan, thanks. . Twat knk recommend kara e doctor wa Click to expand... බය නැතුව යන්න... ජයන්ත බලවර්ධනයි සර්ජරි පැත්තට ඉන්නෙ රංග පෙරේරා කියල කෙනෙක්.. දෙන්නම ඉන්නව KDU Hospital එකේ... කෙලින්ම ඒකටනම් යන්න බැරුව ඇති... අපි මුලින්ම ජයන්ත බලවර්දනව චැනල් කරල පෙන්නල තමයි KDU එකට දාගත්තේ...
P praskruz Well-known member Nov 28, 2007 1,316 1,019 113 Nov 22, 2024 #27 Peradeniya dental hospital.