our "Sanga" is so LUCKY......!!! (part 2)

D4rkSing3r

Member
Jun 7, 2009
241
0
0
in my place....!!!
part 2 : : : heheheh


Sanga: oya ati ane.
Preity: thawa onada patiyo! ?
Sanga: Ane manda....
Preity: mmmmmmmmmmmmmwah!
preity_4.jpg
preity_3.jpg
preity_2.jpg
preity_1.jpg
preity.jpg
preity_8.jpg
preity_7.jpg
preity_6.jpg
preity_5.jpg
 

Attachments

  • preity_1.jpg
    preity_1.jpg
    35.5 KB · Views: 59
  • preity_2.jpg
    preity_2.jpg
    35.7 KB · Views: 50
  • preity_3.jpg
    preity_3.jpg
    33.7 KB · Views: 51
  • preity_7.jpg
    preity_7.jpg
    34 KB · Views: 54
  • preity_8.jpg
    preity_8.jpg
    33.9 KB · Views: 53