Pakistan developer කෙනෙක්ට ලංකාවේ ඉදන් සල්ලි යවන්න පුළුවන් කොහොමද?

iamhansaja

Active member
  • Jul 14, 2023
    161
    148
    43
    wise paynoeer තියේ නම් අහවල් එකටද බන් හැමිණෙන්නේ.
    ඔය දෙකෙන් එකකට යවල දාපන්.
    නෑ බං මං කළින් යවලා නෑ. වෙන උන්ගෙන් ගෙන්නන් තියෙනවා paynoeer වලින්. මට wise එකෙන් යවන්න පුළුවන්ද කියලා දැන ගන්න ඕනේ.
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,241
    27,945
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    නෑ බං මං කළින් යවලා නෑ. වෙන උන්ගෙන් ගෙන්නන් තියෙනවා paynoeer වලින්. මට wise එකෙන් යවන්න පුළුවන්ද කියලා දැන ගන්න ඕනේ.
    උබටත් wise තියේ නම්
    උටත් wise තියේ නම්
    උබේ account එකේ $700කුත් තියේ නම්
    උගේ එකට $700 යන්නේ නැති වෙන්න හේතුවක් කියපන්
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    මූ ත්‍රස්තවාදීන්ට සල්ලි දෙන්න හදනවද දන්නෙ නෑ. මූට උදව් කරන්න්න එපා
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    Lankawen yawanna ba. එ තරම්ම හෙළයො රට දියුනු කරලා තියෙන්නෙ
     

    cstasy

    Well-known member
  • Aug 31, 2022
    2,638
    1
    5,963
    113
    පොඩි ගානක් නිසා commercial invoice එකක් තියනව නං අදාල බැංකුවට TT කරන්න පුලුවන් වෙයි.
    බැංකුවෙන් අහන්න පුළුවන් කොහෙන්ද කියල, හැම branch එකෙන්ම බැරිවෙයි

    නැතිනම් පිටරට වැඩ කරන කෙනෙක්ට කියල යවල, එයාගේ local account එකට සල්ලි දාන්න
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    Umba ara kukku pennana baduwata salli yawaada?
    නැ නැ බන්. දවසක් එකී මට සල්ලි වගයක් දුන්න ඒකිගේ යාලුවට යවන්න කියල වෙස්ටර්න් යුනියන් හරහා.. රුපියල් තිස්දාහක් වගේ ගානක් ලංකවේ සල්ලි වලින්.
    සල්ලි යවන්න බැංකුවට ගියාම පකිස්ටනෙයි කිව්වම හෙන ප්‍රස්න වැලක් ඇහුව බන්. බැකුවේ ගැනී CID එකෙන් වගේ ප්‍රසන කරේ. මම බය උන පාරට අරකිට කෝල් එකක් අරන් කතා කරන්න දුන්න. ඊට පස්සේ හදල දුන්නේ.
     
    • Haha
    Reactions: NaiRobi

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    තම්බින්ට බැන්නත් පකිස්තාන් නැතුව බෑ වගෙ
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    visit visa එකක් ගහන් ගිහින් දීලා එන එක තමා ලේසිම 🥴
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    visit visa එකක් ගහන් ගිහින් දීලා එන එක තමා ලේසිම 🥴
    චික් එහම හෙළයො පස් පාගනවාද තම්බි රටවල, විශශෙය්න් පකිස්තානෙ,
     
    • Haha
    Reactions: SimMaster