නෑ බං මං කළින් යවලා නෑ. වෙන උන්ගෙන් ගෙන්නන් තියෙනවා paynoeer වලින්. මට wise එකෙන් යවන්න පුළුවන්ද කියලා දැන ගන්න ඕනේ.wise paynoeer තියේ නම් අහවල් එකටද බන් හැමිණෙන්නේ.
ඔය දෙකෙන් එකකට යවල දාපන්.
නෑ බං මං කළින් යවලා නෑ. වෙන උන්ගෙන් ගෙන්නන් තියෙනවා paynoeer වලින්. මට wise එකෙන් යවන්න පුළුවන්ද කියලා දැන ගන්න ඕනේ.wise paynoeer තියේ නම් අහවල් එකටද බන් හැමිණෙන්නේ.
ඔය දෙකෙන් එකකට යවල දාපන්.
උබටත් wise තියේ නම්නෑ බං මං කළින් යවලා නෑ. වෙන උන්ගෙන් ගෙන්නන් තියෙනවා paynoeer වලින්. මට wise එකෙන් යවන්න පුළුවන්ද කියලා දැන ගන්න ඕනේ.
Umba ara kukku pennana baduwata salli yawaada?පකිස්තනෙට මෙහෙන් සල්ලි යවනකොට ප්රස්න අහනව බන් හෙනට
නැ නැ බන්. දවසක් එකී මට සල්ලි වගයක් දුන්න ඒකිගේ යාලුවට යවන්න කියල වෙස්ටර්න් යුනියන් හරහා.. රුපියල් තිස්දාහක් වගේ ගානක් ලංකවේ සල්ලි වලින්.Umba ara kukku pennana baduwata salli yawaada?
Wadha koththu kiyala Muslim unta bana bana unge kadenma kana un Inna ratak meka.තම්බින්ට බැන්නත් පකිස්තාන් නැතුව බෑ වගෙ
එක නම් කමක් නැ කියමුකො , ගුටිත් කනවාWadha koththu kiyala Muslim unta bana bana unge kadenma kana un Inna ratak meka.![]()
, හය්යො හෙලයො! (මලක් ගහලා ඉන්නෙ )pakisthan nathuwa parippui bathui thiya lunu wath na, 2500ye wanse kabal sinhaluntaතම්බින්ට බැන්නත් පකිස්තාන් නැතුව බෑ වගෙ
චික් එහම හෙළයො පස් පාගනවාද තම්බි රටවල, විශශෙය්න් පකිස්තානෙ,visit visa එකක් ගහන් ගිහින් දීලා එන එක තමා ලේසිම![]()