Passport appointment danna denna na neh..site eka down

dinukamp

Well-known member
  • Feb 24, 2007
    3,106
    343
    83
    Passport appointment danna denna na neh..site eka down


    Widihak tiyawa da appointment ekak da ganna?

    1683525765843.png
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,015
    21,225
    113
    appointments ganna puluwun photo ganna than walin
    battaramulle photo kada wala wikunanawa
    5000 wage yaya
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    oka dan best ma option eka
    rata yana kattiyata
    photo eka ganna kota appontmnet eka ganna puluwun
    ඒක නම් හොඳයි
    ආතල් එකට ඇපොයිමන්ට් දාන එක අඩුවෙයි 😄