PASSPORT HELP

DaraGarege

Well-known member
  • Apr 26, 2013
    907
    321
    83
    Doha - Qatar
    [Udawwak]Machanla..,

    Passport eke thiyenawa anthima page eke ubata monawa hari unoth danum denna ona form ekak, e kotasa fiil karala nathi ekak thiyanawanam mata scan karala ewanna puluwanan nam loku udawwak..,

    Mage passport eka thiyenne companye :( eka request dala ganna nam dawas 2,3 yanawa . Puluwanam thiyena ekek ewaana loku Udawwak. [/SIZE]
     

    tcgunarathena

    Well-known member
  • Oct 5, 2007
    2,613
    647
    113
    මාතර
    [Udawwak]Machanla..,

    Passport eke thiyenawa anthima page eke ubata monawa hari unoth danum denna ona form ekak, e kotasa fiil karala nathi ekak thiyanawanam mata scan karala ewanna puluwanan nam loku udawwak..,

    Mage passport eka thiyenne companye :( eka request dala ganna nam dawas 2,3 yanawa . Puluwanam thiyena ekek ewaana loku Udawwak. [/SIZE]

    mokatada bangz ubata eka...? uba mokaka hari system ekak hadanawa neda...? hora gediya wage....
     

    DaraGarege

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    907
    321
    83
    Doha - Qatar
    Na na ban mehe bank accont ekak ekak hadanna e page eka illanawa ekai ,mata ada eka dunnam ada acoount eka hadanawa heta bank wahala friday nisa