Passport help

God Speed

Member
Apr 25, 2017
71
9
0
passport එක අලුත් කරන්න අවශ්‍ය වෙන documents සහ passport එක අලුත් කරන්න අනුගමනය කරන්න ඕනෙ විදිහ දන්න කෙනෙක් කියල දෙන්න.
 

God Speed

Member
Apr 25, 2017
71
9
0
1962 ගන්නෙම නෑ, දන්න එකෙක් ඉන්නවනම් කියන්න.
 

Janadipathi

Banned
Mar 29, 2016
5,119
285
0
ගමන් බලපත්‍ර නිකුත් කිරීම
  1. සියලුම රටවල් සඳහා වලංගු ගමන් බලපත්‍ර
  2. විශේෂිත රටවල් සඳහා වලංගු ගමන් බලපත්‍ර
  3. හදිසි සහතික
  4. විදේශයෙහි වූ ශ්‍රී ලංකා දූත මණ්ඩලවලින් නිකුත් කෙරෙන යන්ත්‍රයෙන් කියවිය නොහැකි ගමන් බලපත්‍ර සහ අනන්‍යතා සහතිකය.
  5. බාල වයස්කරුවන් සඳහා වූ ශ්‍රී ලාංකික ගමන් බලපත්‍රය.
  6. දෙමාපියන්ගේ ගමන් බලපත්‍රවලට බාල වයස්කරුවන් ඇතුලත් කිරීම
  7. ද්විත්ව පුරවැසිභාවය දරන්නන් සඳහා වූ ශ්‍රී ලාංකික ගමන් බලපත්‍රය
  8. ගමන් බලපත්‍රය නැතිවූයේ නම්
සාමාන්‍ය ගමන් බලපත්‍ර
සියලුම රටවල් සඳහා වලංගු ගමන් බලපත්‍ර
සම්පූර්ණ කරන ලද ඉල්ලුම් පත්‍රය සමග ඉදිරිපත් කළ යුතු ලිපි ලේඛන කවරේද ?

  1. දැනට ඇති ගමන් බලපත්‍රය සහ ජීව දත්ත අඩංගු පිටුවේ ඡායා පිටපතක්. (විස්තර සඳහා මෙහි පහත බලන්න*)
  2. ඡයාරූප ශාලා ලදු පත
  3. ඉල්ලුම් කරුගේ උප්පැන්න සහතිකයේ මුල් පිටපත සහ ඡායා පිටපතක්..
  4. ඉල්ලුම්කරුගේ ජාතික හැඳුනුම්පත්‍රයේ මුල් පිටපතක් සහ ඡායා පිටපතක්.
  5. අවශ්‍ය පරිදි විවාහ සහතිකය සහ ඡායා පිටපතක්. (විවාහයෙන් පසු භාවිතා වන නම සනාථ කර ගැනීම සඳහා)
  6. ඔබගේ වෘත්තිය තහවුරු කරන ලිපියක්, වෘත්තිය සහතිකය හෝ බලපත්‍රය සහ ඡායා පිටපතක්..






http://www.immigration.gov.lk/web/index.php?option=com_content&id=142&Itemid=191&lang=si
 

pc kush

Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,622
    2,132
    113
    Issallama studio ekakata gihin passport ekata kiyala photos gahapan,un denawa resit ekak,issara wage photos ginihin hari yanne na dan,a studio eken dena resit ekai,ube parana passport ekai,original ID ekai,Birth Certificate ekai,oya deke Photo copys ehema aran palayan,ita passe ethanin passport eka hadanna oni application eka fill karala ube ara photo copy karapu documents tikai,ara studio eken gatta resit ekai ekata attach karala parana passport ekath ekka bara dila ware.aniwa original set ekath wenama aran palayan.one day gannawanam 10000/=,normal service eken gannawanam 3000/=(10 days walin wage enawa)
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    kelinma yanna approved studio ekakata aluth passport ekata photo ekak ganna kiyala photo aran dewi A4 ekak details dala. Site eke tianawa form ekak print krala fill kraganna. parana passport ekai NIC copy driving license eke copy ekai birth certificate eka copy ekakuth mn aran giya. finger print tiala dawasin gththa 7500i mthaka vdhata giye mata 2015