Ewa danne na ban. But minissu wisheshaten suddo PayPal thibbama kisi bayak nathuwa pay karanawa..Kochchara kal yaida danne nane owa eddi.
Paypal eken onama bank account ekakata transfer karanna puluwan weida?
Ow ekanam aththa.Ewa danne na ban. But minissu wisheshaten suddo PayPal thibbama kisi bayak nathuwa pay karanawa..
Anik loweth nathi payment gateway walata un card gahanna bayai..
Stripe නම් පට්ටම පට්ට.... ලංකාවට Stripe ආවොත් පිස්සුවක්. අවුරුදු 3ක් පාවිච්චි කරනව.lankawe eka gateway ekakwth wadak na, mala jarawa, death certificate ekath illnwa
mama nam kiyanne Stripe ganna (2D/3D support) , amex etc oni card ekak wada.
Kohomada stripe gaththe sajith aiyeStripe නම් පට්ටම පට්ට.... ලංකාවට Stripe ආවොත් පිස්සුවක්. අවුරුදු 3ක් පාවිච්චි කරනව.
Yaluwek hadala dunne. 100,000 withara yanawa wedetaKohomada stripe gaththe sajith aiye