Paypal Hack

Fire_Bird

Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    lol moko wela thiyenne dispute ekak file karapan unauthorized access kiyala. ethakota refund ekak ganna puluwan.
     

    Fire_Bird

    Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    lol baya wenna deyak ne. ube account ekata log wena country eke IP eka era wena IP ekakin log wela payment ekak kaloth account eka limit wenawa. payment okkoma reverse wenawa. eeta passe aye paypal eken illada details dunnahama limit eka ayin karanawa.
     

    dod

    Member
    Feb 24, 2010
    1,281
    76
    0
    Colombo
    lol baya wenna deyak ne. ube account ekata log wena country eke IP eka era wena IP ekakin log wela payment ekak kaloth account eka limit wenawa. payment okkoma reverse wenawa. eeta passe aye paypal eken illada details dunnahama limit eka ayin karanawa.
    limit unama hari wade ne ban..mage eka acc ekak limit wela tiyenne
     

    dod

    Member
    Feb 24, 2010
    1,281
    76
    0
    Colombo
    Call the Bank and ask to where the money was transformed
    there should be some place ,go through it so u can find the Theif
    ah. ela machan...
    11.gif
     

    pcguru

    Well-known member
  • Sep 26, 2009
    4,366
    719
    113
    Machan Ube Paypal eke Password wenas karanna hadapu ekage Email eka thiyenawa nam
    mata PM karapan
    mama Uge details ubata ewannam