Yes U Can
PM to the Customer Care of Paypal they will provide the Ip address of the Hacker

Machan ape visa card ekan payments karala tiyenawa nam alla ganne th puluwanida?![]()
na ban,,, Hack wenne kalin lasti wenne baluwe. kawudo password maru karanne try karalaai ube hack karalada? eka maara case ekak ne ban.

na ban,,, Hack wenne kalin lasti wenne baluwe. kawudo password maru karanne try karala![]()


limit unama hari wade ne ban..mage eka acc ekak limit wela tiyennelol baya wenna deyak ne. ube account ekata log wena country eke IP eka era wena IP ekakin log wela payment ekak kaloth account eka limit wenawa. payment okkoma reverse wenawa. eeta passe aye paypal eken illada details dunnahama limit eka ayin karanawa.
ah. ela machan...Call the Bank and ask to where the money was transformed
there should be some place ,go through it so u can find the Theif
Machan Ube Paypal eke Password wenas karanna hadapu ekage Email eka thiyenawa nam
mata PM karapan
mama Uge details ubata ewannam
