Puluwantika dawasakin limit wela nikamma credit card daanna wenawa

Machan online
payments walata use karannath beiyda?
![]()

Salli awith 30 days walin passe spend karanawa nam prasnayak naha![]()
Credit card nethuwa verify karanna widiyak thiyenawada?
Thanks for previous helps
HNB ekata 2300 dala normal saving account ekak open karanna. FREE labena ATM card eken verify karanna. Ubage paypal country eka monaada damme? Withdrawal allowed country ekak nam paypal salli ubata mehe ATM walin ganna puluwan
Lankawa demme mata salli ganna berida ethkota
HNB ekata 2300 dala normal saving account ekak open karanna. FREE labena ATM card eken verify karanna. Ubage paypal country eka monaada damme? Withdrawal allowed country ekak nam paypal salli ubata mehe ATM walin ganna puluwan
මචන් මටත් ඔය problem එක තියනවා.මගේ තියෙන්නේ BOC එකේ Visa electron ATM card එකක්.ඒකෙන් බැරිද Paypal verify කරන්න?HNB ekata 2300 dala normal saving account ekak open karanna. FREE labena ATM card eken verify karanna. Ubage paypal country eka monaada damme? Withdrawal allowed country ekak nam paypal salli ubata mehe ATM walin ganna puluwan
sampath bank webcard 1k ganna okමචන් මටත් ඔය problem එක තියනවා.මගේ තියෙන්නේ BOC එකේ Visa electron ATM card එකක්.ඒකෙන් බැරිද Paypal verify කරන්න?

owCommercial bank ekata moneybookers eken salli gannath puluwanda?