Paypal problem

ArcVen

Banned
Jan 7, 2013
103
10
0
Credit card nethuwa verify karanna widiyak thiyenawada?
Thanks for previous helps

HNB ekata 2300 dala normal saving account ekak open karanna. FREE labena ATM card eken verify karanna. Ubage paypal country eka monaada damme? Withdrawal allowed country ekak nam paypal salli ubata mehe ATM walin ganna puluwan
 

kazunsanjaya

Well-known member
  • Mar 23, 2011
    936
    119
    63
    :)
    HNB ekata 2300 dala normal saving account ekak open karanna. FREE labena ATM card eken verify karanna. Ubage paypal country eka monaada damme? Withdrawal allowed country ekak nam paypal salli ubata mehe ATM walin ganna puluwan

    Lankawa demme mata salli ganna berida ethkota
     

    jkdtharindu

    Member
    Jan 8, 2010
    1,847
    235
    0
    E:\SL\WP\KLT\MG
    HNB ekata 2300 dala normal saving account ekak open karanna. FREE labena ATM card eken verify karanna. Ubage paypal country eka monaada damme? Withdrawal allowed country ekak nam paypal salli ubata mehe ATM walin ganna puluwan

    re 1000k deela comercial bank eke account ekak open karala thawa 300k deela ATM card ekak ganna ekata. sathiyen enawa. eken puluwan paypal verify karanna
     

    DeepAnalyzer

    Member
    Jan 12, 2013
    707
    108
    0
    HNB ekata 2300 dala normal saving account ekak open karanna. FREE labena ATM card eken verify karanna. Ubage paypal country eka monaada damme? Withdrawal allowed country ekak nam paypal salli ubata mehe ATM walin ganna puluwan
    මචන් මටත් ඔය problem එක තියනවා.මගේ තියෙන්නේ BOC එකේ Visa electron ATM card එකක්.ඒකෙන් බැරිද Paypal verify කරන්න?
     
    Last edited: