paypal, ebay වැඩ්ඩොන්ගෙන් පොඩි හෙල්ප් එකක් ඕනි. Ebay ඕර්ඩර් එකක අවුලක් ගිහින් refund ඉල්ලුව
. මගේ paypal account එකට refund එක ඇවිත් තියනව. මේ බැලන්ස් එක ලංකාවට ගෙන්න ගන්න පුලුවන්ද? එහෙම බැරිනම් මට paypal එකේ තියන බැලන්ස් එකෙන් ඔර්ඩර්ස් කරන්න පුලුවන්ද? 
. මගේ paypal account එකට refund එක ඇවිත් තියනව. මේ බැලන්ස් එක ලංකාවට ගෙන්න ගන්න පුලුවන්ද? එහෙම බැරිනම් මට paypal එකේ තියන බැලන්ස් එකෙන් ඔර්ඩර්ස් කරන්න පුලුවන්ද? 


