mama deepu eka baluwada umba?
damma.. mokuth une nane ban. thawama e hard eke paste karanna ananmanan karanna ba,
restart karala balapan..
xtra finder daganin mama uda daala tiyena widiyata...
![]()
හෙට දානවා.bump
sirawatama speed wenawada ban windows walata wadiya photoshop ehema?
Thanks Machan!![]()


Windows thiyeddi partition ekakata daganna bari weida bng
ammmmmmmmmmmmmmmmmdooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bump.

Ela ela passe try ekak danna onehData loss wenne puluwan ban anith partition eke
anith eka partition table eka wenas. anisa aniwa delete karanna wei..
adoooo
![]()
Ela ela passe try ekak danna oneh
TFS Good thread !
+Rep![]()
bump
bump

ela machan.
rep added
ela ela patta


