PC එකේ යතුර විදියට Pen එකක් Use කරමු
අපි ඉස්සර කාලේ ඉදන්ම අපේ දේවල් ආරක්ෂා කරගන්න මේ යතුර කියන දේ පාවිච්චි කරානෙ. ඒත් දැන් ඊට වැඩිය ගොඩාක් දියුණු ආරක්ෂක ක්රම තියෙනවනේ.
දැන් අපිට පුලුවන් පෙන් එක ගහලා pc එකට ලොග් වෙන්ඩ
මෙන්න බාන්ඩේ ගන්නකෝ
http://www.aluthsoftware.com/2015/08/pc-pen-use.html
අපි ඉස්සර කාලේ ඉදන්ම අපේ දේවල් ආරක්ෂා කරගන්න මේ යතුර කියන දේ පාවිච්චි කරානෙ. ඒත් දැන් ඊට වැඩිය ගොඩාක් දියුණු ආරක්ෂක ක්රම තියෙනවනේ.
දැන් අපිට පුලුවන් පෙන් එක ගහලා pc එකට ලොග් වෙන්ඩ
මෙන්න බාන්ඩේ ගන්නකෝ
http://www.aluthsoftware.com/2015/08/pc-pen-use.html