Intel 10th Gen Core i5-10400Not for the MB
Try compare it with CPU
meke mokadda balanna ona?
Intel 10th Gen Core i5-10400Not for the MB
Try compare it with CPU
https://pc-builds.com/bottleneck-calculator/result/0Yh155/1/general-tasks/3840x1600/Intel 10th Gen Core i5-10400
meke mokadda balanna ona?
අඩෝ ඒ කොහෙද මට 3D වැඩ වලට ඕනේ බං හොද card එකක්Kauda bn mechchara ganan walata cards ganne dan? Mine karapu huttekwa hoyagena warranty thiyena card ekak ganin balala. 3070k 140-150kata easy hoyaganna puluwan. 3080th dan yanwa 180ta ehema

Ela Brohttps://pc-builds.com/bottleneck-calculator/result/0Yh155/1/general-tasks/3840x1600/
This configuration has 33.5% of graphic card bottleneck. for 4K gamin
This configuration has 3.9% of graphic card bottleneck. for 4K gamin
This means basically this setup Is very good for 1080P gaming. no issues max performance
But when it comes to 4K gaming this setup only gives 67% of it's Max Capacity. this is too bad machan

Yes. 4k kiyanne thama tikak high SL walataEla Bro
4k nam ona na. 1080P thibbama athi![]()
3070 is More than enough bro.Ane who car ganda kiyanwa bn.
Danata 3070 thiyanwa a athi.
Mun boruwatath ekka ganan danwa.
5600X thiyenne bn.3070 is More than enough bro.
Just select matching CPU that's it
------ Post added on Nov 23, 2022 at 2:09 PM
Hodatama athi.5600X thiyenne bn.
Odyssey G5 ekak thiyanw bn.Hodatama athi.
moniya ganin 144 ekak. second hand thiyanawa. so ubata supiri gaming experience ekak ganna puluwan
Supiri bro.Odyssey G5 ekak thiyanw bn.
https://fitgirl-repacks.site/PC ගේම් බාන්න සයිට් ටොරන්ට් දියන් .
vga buy and sell LK kiyana group eke post ekak daala balahan. nathnam mining sri lanka kiyana fb group ekeඅඩෝ ඒ කොහෙද මට 3D වැඩ වලට ඕනේ බං හොද card එකක්![]()