PC Gamersලා ටික ඇතුලට එන්න බලමු

HAneo

Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    Intel 10th Gen Core i5-10400

    meke mokadda balanna ona?
    https://pc-builds.com/bottleneck-calculator/result/0Yh155/1/general-tasks/3840x1600/
    This configuration has 33.5% of graphic card bottleneck. for 4K gamin
    This configuration has 3.9% of graphic card bottleneck. for 4K gamin

    This means basically this setup Is very good for 1080P gaming. no issues max performance
    But when it comes to 4K gaming this setup only gives 67% of it's Max Capacity. this is too bad machan
     
    • Like
    Reactions: Identity

    Keshan94

    Well-known member
  • Nov 6, 2022
    1,997
    3,152
    113
    Kauda bn mechchara ganan walata cards ganne dan? Mine karapu huttekwa hoyagena warranty thiyena card ekak ganin balala. 3070k 140-150kata easy hoyaganna puluwan. 3080th dan yanwa 180ta ehema
    අඩෝ ඒ කොහෙද මට 3D වැඩ වලට ඕනේ බං හොද card එකක් :dull:
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,218
    18,866
    113
    අදාල නෑනේ
    • Like
    Reactions: HAneo

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    Ela Bro
    4k nam ona na. 1080P thibbama athi :)
    Yes. 4k kiyanne thama tikak high SL walata
    Oya setup eke 1080P Supiriyata adinawa.
    MB eka machan PC ekaka performance walata balapanne na
    PC ekaka thiyanawa Overoll FSB ekak. ekata balapanne RAM ,CPU , GPU eke BUS speed wala galapima
    SO dan ube CPU + RAM thiye nam ekata anik factor eka thama GPU eka.

    However Hoda MB ekaka Features thiyanawa gaming walata wenama support karana.
    Ewage Hardware hodayi e kiyanne Kal pawathma wadi. e wage dewal tikak wenama apply wenawa

    Ane who car ganda kiyanwa bn.
    Danata 3070 thiyanwa a athi.
    Mun boruwatath ekka ganan danwa.
    3070 is More than enough bro.
    Just select matching CPU that's it
    ------ Post added on Nov 23, 2022 at 2:09 PM