this is peanuts for elakiriyans. even 50 000 a day is not enough for members like @EmiosMost of the Elakiriyans earn this little money within an hour
එකම පැතුම. 1660ti එකක් 60කට වගේ සෙට් උනොත් ගන්නව.1080p play karanna itin 1660super eka hodatama athi

pathal haaranna koheda ban 4000 series cardකරන්ට් බිල වැඩි උනා,හාර හාර තිබ්බ පතල් මග නැවතුනා,ලක්ශ ගානක් දීල ගත්තු කාඩ් කඩවලට දුන්නා විකුනපල්ලා කියලා ඊසී ඊසී![]()

dan tiyenawa ban... prices adu welane eeye peredaඑකම පැතුම. 1660ti එකක් 60කට වගේ සෙට් උනොත් ගන්නව.
අම්මට සිරි ඔව් නෙpathal haaranna koheda ban 4000 series card
older series card thama pathal walin mathu wenne![]()
![]()
පතල් හාරපුව ඉතිංdan tiyenawa ban... prices adu welane eeye pereda
second hand ewa warranty ekkama tiyenawa 60ta wage
ehemamath na samahara ewa nam.. machine wala ewa tiyeiපතල් හාරපුව ඉතිං
1660 Super / 1660ti thamai godak use kare.ehemamath na samahara ewa nam.. machine wala ewa tiyei
1660 eken haranne na neda.. sure na
Not for the MBDanna ekek kiyapanko ASUS TUF GAMING GEFORCE GTX 1660 TI EVO 6GB GDDR6 ekak Gigabyte H410M H mother board ekata compatible da kiyala