pc show big help

helphelp1

Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    Firefox mahama wala tiyanna aii. pc eka show wanawa??:eek:

4G router eka gatta dawasa idan mahama wala tiyanwa?

hada ganna kohomada??

Snapshot_2.jpg

NEMISIS

Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,348
    19,442
    113
    Colombo
    firefox එකේ addons නුත් රන් වෙන්නෙ වෙනම ප්‍රොසෙස් වලද මන්දා
    addons ගානත් එක්ක බලපන් හරිද කියලා

Garrus

Well-known member
  • Aug 27, 2015
    5,652
    967
    113
    නෝර්මැන්ඩි SR2
    රෙද්දකින් වහල බැලුවේ නැද්ද? නැත්තම් අල්මාරියට දාලා වහන්න.. එතකොට පිසි එක show වෙන එක නවතියි :)

helphelp1

Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    රෙද්දකින් වහල බැලුවේ නැද්ද? නැත්තම් අල්මාරියට දාලා වහන්න.. එතකොට පිසි එක show වෙන එක නවතියි :)

:rofl::rofl::rofl::P:P:P

agent139

Active member
  • Dec 29, 2018
    330
    171
    43
    Basement
    Oka firefox eke awlaknam newei ban...apeth firefox ohoma thamai macho...ube firefox eka lagadida dan na update une...parana firefox ekanam wada kare single thread...

KSPathirana

Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,526
    9,543
    113
    ඕක නෝමල් ප්‍රෙන්. කෑශ් ක්ලියර් කරල බලන්ඩ.
    Ctrl + Shift + Delete

rcherath

Well-known member
  • Sep 5, 2014
    991
    99
    63
    mchn dn kale ena web browers pdk lears wlta kadlai process elaka wena wena wenma krnne e hati bn issrta ena update okkmath ehma software arctecture wens krla thynne bn ekai ehma wenne. hdma de bn. tune up software dla pc eka tune up krnna ekn podk speed kra gnna puluwn bt harima solution eka Ram ekak Ghna eka thma bn.. :):):)

helphelp1

Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    PC eka slow da ?ou mulinma pc eka bios p.w eka enter karala windows secren eka avilla black tiraya anawa 1.30min waga tibila account windown eka anawa eka p.w enter karala log unahama. 15min waga internet yanna puluwa show wanna natiwa. eta passa wada karanna baha. pc eka show wala.

dialog 4g router eka aragana dawas 2k waga yanakota tamai maa daa una:confused: ita issla pc eka show una naha??

2gb ram tiyanna

core duo E8400 3.0GHz

maxraj

Well-known member
  • May 17, 2016
    1,890
    788
    113
    colombo
    PC eka slow da ?ou mulinma pc eka bios p.w eka enter karala windows secren eka avilla black tiraya anawa 1.30min waga tibila account windown eka anawa eka p.w enter karala log unahama. 15min waga internet yanna puluwa show wanna natiwa. eta passa wada karanna baha. pc eka show wala.

dialog 4g router eka aragana dawas 2k waga yanakota tamai maa daa una:confused: ita issla pc eka show una naha??

2gb ram tiyanna

core duo E8400 3.0GHz

Mageth oya specs mai thiyenne.. firefox eken thamai internet yanne.. net yaddi mara slow bn. Chrom eken giyath ehemai. Dan ena browsers godak ram usage wenawa wedi. Aduma 4gb ram ekak ona wei.