pen drive ඉවරයි හදාගන්න අදහස් ඕනි

helphelp1

Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    pen එක Auto writeprotect උනා හැමදේම වගෙ කරා හරි ගියේ නෑ දැන් PC එකට ගන්නෙ නෑ ඒත් සමහර software වල පෙන්නනවා.
    (CMD,Run,Kingston Format Utility,SD Card Formatter,EaseUS Partition Master,USB Disk Storage Format Tool හරි ගියේ නෑ)

     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Pan-X

    Well-known member
  • Oct 16, 2011
    1,675
    1,050
    113
    කොළඹ
    Gparted ඉමේජ් එක අරන් සීඩී එකකට රයිට් කරල ඒකෙන් බූට් කරල පෙන් එක ගහල පාට්ෂන් සේරම ඩිලීට් කරල ආයම අලුතින් ෆැට් වලට හදන්න
     

    helphelp1

    Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    Gparted ඉමේජ් එක අරන් සීඩී එකකට රයිට් කරල ඒකෙන් බූට් කරල පෙන් එක ගහල පාට්ෂන් සේරම ඩිලීට් කරල ආයම අලුතින් ෆැට් වලට හදන්න
    තේ‍රුනේ නෑ බං PC eka partiton delete karot data tika iwarai na???
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,868
    8
    35,471
    113
    pen එක Auto writeprotect උනා හැමදේම වගෙ කරා හරි ගියේ නෑ දැන් PC එකට ගන්නෙ නෑ ඒත් සමහර software වල පෙන්නනවා.
    (CMD,Run,Kingston Format Utility,SD Card Formatter,EaseUS Partition Master,USB Disk Storage Format Tool හරි ගියේ නෑ)
    Write protection errors occur when a flash drive detects a potential fault within itself. The drive will go into write-protected mode to prevent further data loss. There is no method to fix this.