Kari cut ekaUmba anith unta one widiyata wada karana ekek nan Poll1k dala wadima %k ena bank1 account1k open karapan
Harima lesi
mokada A high FD rates?Sampath bank eke patta senaga and long queue
boc eke online banking walata wenama register wenna oneda?BOC
SAMPATH
transaction eka karala PDF eka gannath watayak yanna ona..Commercial Bank hondai,
- web app, mobile app hondai , easy to use. App wala security side hondai.
- Credit card services hondai. godak offers , installmet plans set wenawa
- Personal loan ekak gaha gannath lesi.
- hama thanama ATM thiyenawa
ඔව්. temporary password එකක් දෙනව මට මතක විදියට. දැන් ඕක හදලා ගොඩක් කල්.boc eke online banking walata wenama register wenna oneda?