Phone එක අරන් Toilet යන තව කිරියෝ ඉන්නවද?

Jameson.k

Well-known member
  • May 16, 2025
    1,045
    1,727
    113
    London, United Kingdom
    උඹලත් Toilet ගිහින් බොක දාන ගමන් Phone එක Scroll කරනවද. මාත් කරනවා බන් වයිෆ් බනිනවා bathroom ගියාම පැය ගානකට එන්නේ නෑ කියල :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz

    Lionzzz

    Well-known member
  • Jan 18, 2014
    3,582
    1
    3,604
    113
    Earth
    ගෙදරදි නම් ඕක උස්සන් යන්නෙ නෑ. එලියට ගිහිල්ලා බො* දාන්න ඕන උනෝත් වගේ අරං යනවා.
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    ඉස්සර කක්තාරක ලැට් එකට යන්නෙ පෝන් එක අරන්. ඒකෙන් අම්මගෙ පොටෝ බලාගෙන අතේ ගහනව. දැන්නම් ඌ අම්මට පේන්නම ගහනවලු
     
    • Haha
    Reactions: Jameson.k