email eke eka wadak na. expired kiyala enawa QR eka.email eka awa eka nadda? thiyei nam eken QR eka scan karala daganna. mama nam email eka save karan inne oka hinda.
email eke eka wadak na. expired kiyala enawa QR eka.
maina hitiya nam phone thiya super glue ekak wath import karaganna widihak na puk hila waha ganna.Phone එකක් අරගෙන විදින දුකක්
උඹේ පුකේ හිල් ලොකු උනාට ලංකාවේ හැමෝටම එහෙම ප්රශ්න නැහැ බංmaina hitiya nam phone thiya super glue ekak wath import karaganna widihak na puk hila waha ganna.
ow eka nisa mewage prashna eha level eke prashna