PHP framework awlak

rhn123

Well-known member
  • Jul 20, 2012
    759
    37
    48
    machan mata kiyanna puluwanda symfony php framework eka install karaganne kohomada kyala. mage wamp server eka thiyenawa php5 ekka.
    zip file ekak thiyenne oya symfony eke. eka daganna therenne na. help pls
     
    • Like
    Reactions: speedmalli