machan mata kiyanna puluwanda symfony php framework eka install karaganne kohomada kyala. mage wamp server eka thiyenawa php5 ekka.
zip file ekak thiyenne oya symfony eke. eka daganna therenne na. help pls
zip file ekak thiyenne oya symfony eke. eka daganna therenne na. help pls


