ithin bal while loop ekak dala database eke data fetch karapan.. <li></li> asse dala..





Php newei ban css/html.
Php walin links tika query karanna. Eeta passe eka htnl structure ekakata concert karanna class names dala. Passe parana container eka float:left naththam display:inline-block denna.
Array ekakata data aran loop ekak haraha yawanna. Ita passe style karanna CSS walin. HTML markup ekata UL ekak use karanna![]()

ithin bal while loop ekak dala database eke data fetch karapan.. <li></li> asse dala..
