PHP Help

niyomax

Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    ඇතුලට වර...
    ඇතුලට වර...
    ඇතුලට වර...
    ඇතුලට වර...
    ඇතුලට වර...
    ඇතුලට වර...




    මචංලා මම PHP වලට අලුත්...මෙන්න මේ විදියට footer එක හදන්නේ කොහොමද db එකෙන් අරගෙන අයිටම්ස්..පොඩ්ඩක් සප් එකක් දෙන්න.. PHP අය



    u6fnDlo.png
     
    Last edited:

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    Php newei ban css/html.
    Php walin links tika query karanna. Eeta passe eka htnl structure ekakata concert karanna class names dala. Passe parana container eka float:left naththam display:inline-block denna.

    thanx machooo.array ekakata daalada ganne?