Place for having fun

admcw

Junior member
  • Jun 28, 2008
    685
    8
    18
    In the film hall
    Hi Everybody,
    Ape office eke kattiya trip ekak yanna hithan innawa. Habai thawama hoda place ekak na. Nanna puluwan, liquors ganna restrict nathi Galle side eke beach ekak tyenawanam kyannako. Ape kastiya beach ekakma thamai hoyanne... :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    apita mail ekak ewana request ekak

    [email protected]

    per person aduwata place ekak hoyala dena

    free liquar bottles
    beach or pool
    lunch
    evening snack
    morning snack
    free changing room
    etc...


    one nam set karanam.. pax wadi wenna wenna price eka aduwata ganna puluwan