Playboy ආකාරයට උපන්දිනය සැමරූ නර්මදාගේ සැමියා

Executer

Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,763
    6,200
    113
    🇨🇦🍁
    තිලක් machinery මෙයාගේ තාත්තගේ, Colombo harbor එකේ තියනව ඔක්කොම cranes මෙයාලගේ harbor ඒකට බාන ඒක container පෙට්ටියකින් රුපියල් 8000 ක් එනවා, ඔය සල්ලි වලට කරන්න දෙයක් නැතුව කරන දේවල් තමයි :D
     

    IsuruP123

    Member
    Nov 21, 2014
    3,305
    440
    0
    Gampaha
    narmada-and-janake-www.nethfm.com-76-.jpg

    බැරල් වගේ :baffled::baffled::baffled:
     

    kites

    Well-known member
  • Feb 18, 2010
    7,881
    1,679
    113
    ඔය ෆොටෝ වල ඉන්න බාගෙට බාගයක් මම දන්නවා :rofl:... ලගින් ඇසුරු කරපු ගැනු කට්ටියත් ඉන්නවා :P.... දැන් ඉතින් ඔය සෙල්ලම් බැනේ ....... පින්තුර බලලා පාඩුවේ ඉන්න තමා වෙන්නේ .:yes::yes:

    UKEEE MUU BALAPANKO KIYAPU KATHAWA :rofl::rofl::nerd:
     

    SRI305

    Member
    Mar 17, 2013
    866
    62
    0
    MU NAM NARMADAWA SHERE KARAGANNAWATH ATHI

    APOOO OKITH HODA BADDANE

    MUNTATH LAMAYI IPADENAWANE...PAW E PODI EKA LOKU UNA

    DAWASAKA
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    :shocked::shocked: අඳුරගන්නත් බැනේ :baffled:

    531941_474105015978569_127120499_n.jpg

    මම දැක්කා එකෙක් දාලා තියෙනවා, ඕකිව share කරගන්නවා කියලා, මට පේන්නේ අර හොනස්ට් කාරයා කියපු එක වගේ සීන් එකක්. යතුර උඩ දාලා ගෑණිව මුන් ෂේයාර් කරගන්නවා ඇති.
     

    kaushala1988

    Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    narmada-and-janake-www.nethfm.com-76-.jpg


    මේ පින්තූරේ කලු එකක් ඇඳන් ඉන්න ගෑනිගේ නම දන්නවද බන්? පට්ට සෙක්සි ලුක් එකක් :dull:

    මිල්ෆ් නෙවේ බං ක්ලබ් වල නිදි මරලම නාකි වෙලා වෙන්නැති. ඉදෙකින්. ඔන්න බලාගනිං උඹේ ආසාවනේ.
    https://www.facebook.com/sharadha.abeywardana

    ඕකි නර්මදාගේ අක්කා

    මටනං මේ වගේ ගොංපාට් දකිනකොට මල පනිනවා බං. මුන් හම්බ කරන එවුන් නෙවේ. නිකං ඉඳන් අම්ම අප්පගේ සල්ලි කාබාසිනියා කරන එවුං. පොලවට බරක්. මේ නර්මදාගේ මිනිහගේ පැටිකිරිය කියන්නෙ නෑ නිකං අපි බලු ලෙවල් එකට වැටෙන නිසා. මහන්සියෙන් හම්බකරන මනුස්සයා කවදාවත් ගොන් පාට් වලට නාස්ති කරන්නෙ නෑ.
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    මොන @#$% මේ?
    හිරිකිත හිතුනා දැක්කම!
    මට ඒක බලද්දිත් මටම චාටර් හිතුනා බන්.
    මොන විලිලජ්ජා නැති වැඩක් ද මේ?
    පොඩි ළමයිත් වඩාගෙන ඇවිත්.
    private room එකක ඕන දෙයක්. public තැනක? යකෝ මේ ශ්‍රී ලංකාවේ??
    ඉස්සරහට ඕවා කොහොමත් සාමාන්‍ය දේවල් වෙයි නේ?
    යෝනිමාර්ග සංවර්ධන සැලසුම් ඉදිරියට සැහෙන්න දකින්න හම්බවෙයි වගේ...

    :yes::yes: sad but true.:dull:
     
    Last edited:

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    මිල්ෆ් නෙවේ බං ක්ලබ් වල නිදි මරලම නාකි වෙලා වෙන්නැති. ඉදෙකින්. ඔන්න බලාගනිං උඹේ ආසාවනේ.
    https://www.facebook.com/sharadha.abeywardana

    ඕකි නර්මදාගේ අක්කා

    මටනං මේ වගේ ගොංපාට් දකිනකොට මල පනිනවා බං. මුන් හම්බ කරන එවුන් නෙවේ. නිකං ඉඳන් අම්ම අප්පගේ සල්ලි කාබාසිනියා කරන එවුං. පොලවට බරක්. මේ නර්මදාගේ මිනිහගේ පැටිකිරිය කියන්නෙ නෑ නිකං අපි බලු ලෙවල් එකට වැටෙන නිසා. මහන්සියෙන් හම්බකරන මනුස්සයා කවදාවත් ගොන් පාට් වලට නාස්ති කරන්නෙ නෑ.

    මේකි මහින්දට හෝ ගාලා කඩේ ගිහින් වගේ. එහෙනම් ඔටුවට නියමෙට ගැලපෙයි :P
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    මේකි මහින්දට හෝ ගාලා කඩේ ගිහින් වගේ. එහෙනම් ඔටුවට නියමෙට ගැලපෙයි :P

    දේශප්‍රේමී කාන්තාවක් :rofl: