Pages 30 ma kiyewwa.
@RadioActive, @SandaruKalhara, @Been10: EK eka athule mara ganna epa ban. Kohewath yana ekek kohewath yana ewun ekka athal gaththa kiyala 24h EK eke inna ewun ekka bana ganna one na ne.
Janaka kiyanne salli thiyena dial ekak. Narmada newei one kaallak set wena tharamata salli thiyenawa athi. Eka uge mahansiyen, ehemath naththam uge family eke mahansiyen hamba karapu ewa. Methana mama "mahansiyen" kiwwe smart play ekath athuluwa.
Salli thiyenawa kiyala machan api wunath hama welawema anunta denna naha ne. Udaw karanna one. Eth thamange birthday ekata kiyala hamadaama anunta deela baha ne.