Playboy ආකාරයට උපන්දිනය සැමරූ නර්මදාගේ සැමියා

Dharatha

Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    ඒක හරි
    උන් කරාට අපිට මොකද :D
    හැබැයි මීට වඩා දානයක් දුන්නනම් හොදයි :yes:
    ඒක මගේ මතය :D

    oba mathayata mama garu karanawa
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ඒක හරි
    උන් කරාට අපිට මොකද :D
    හැබැයි මීට වඩා දානයක් දුන්නනම් හොදයි :yes:
    ඒක මගේ මතය :D

    දානයක් දීම උගේ සතුට නෙමයි වෙන්න ඇති
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    මම ඔය රිප්ලයි එක දැම්මේ පොදුවේ. මට කියන්න ඕන උනේ ගොඩක් උන් මම දැකල තියෙනව අප්ප අරූ වියදන් කරන තරම් ඒ සල්ලි වලින් අසරන අයට පිහිට වෙන්න තිබ්බනේ කියලා.. මම ඒකට විරුද්දයි. තමන්ගේ සල්ලි තමන්ට ඕන විදියට වියදම් කරන්න පුලුවන්. ඒකෙන් අසරන අයට පිහිට වෙනවනම් ඒ එයාගේ සිතුම් පැතුම්. ඒවලින් ජොලි කරනව නම් ඒත් එයාගේ සිතුම් පැතුම් අපිට ඒකට මුකුත් කියන්න බෑ.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1619208

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1634923

    ඔන්න බලාගනින් දියුණු වෙන හැටි :rofl:
    Mamath kalin thread ekaka dakka "Sandaru Kalhara" kiyana member ge parana threads gana.
    Eth machan passe uge comments (anith ayage threads walata daala thibuna) nisa therum gaththa mu sane dial ekak kiyala. Oya threads samaharawita athal ekata danna aththe. "Anti BBS" wage.
     
    • Like
    Reactions: been10

    adflavion

    Well-known member
  • May 8, 2012
    1,146
    171
    63
    Mount Lavinia
    මූ මොන බිස්නස් කරන එකෙක්ද මන්ද පට්ට සල්ලියක් තියෙන්නේ. සෑහෙන්න කන බොන ෆන් ගන්න එ‍කෙක්. :baffled::baffled::baffled:

    THILAK MACHINERY

    සල්ලි වලට කරගන්න දෙයක් නැතුව වියදම් කරන උන්...අපි 40000-50000 ක් හොයාගන්න මාසෙ කොච්චර කට්ට කනවද....

    TRUE

    his wife is there right?

    Marriage in this case may more likely be some sort of business arrange done for convenience..

    she's been well compensated for I'm sure ..so very likely she's lucky :yes:

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&

    Pages 30 ma kiyewwa.

    @RadioActive, @SandaruKalhara, @Been10: EK eka athule mara ganna epa ban. Kohewath yana ekek kohewath yana ewun ekka athal gaththa kiyala 24h EK eke inna ewun ekka bana ganna one na ne.

    Janaka kiyanne salli thiyena dial ekak. Narmada newei one kaallak set wena tharamata salli thiyenawa athi. Eka uge mahansiyen, ehemath naththam uge family eke mahansiyen hamba karapu ewa. Methana mama "mahansiyen" kiwwe smart play ekath athuluwa.

    Salli thiyenawa kiyala machan api wunath hama welawema anunta denna naha ne. Udaw karanna one. Eth thamange birthday ekata kiyala hamadaama anunta deela baha ne.

     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    මේකට කියන්න තියෙන්නෙත් අර කුඩු කන්ටේනර් එකේ විපාක තමයි ඔය.:lol:
     

    KaalaGola

    Well-known member
  • Nov 13, 2009
    6,634
    1,089
    113
    35
    දික්තලාගෙ ගෙදර
    narmada-and-janake-www.nethfm.com-65-.jpg