Playboy ආකාරයට උපන්දිනය සැමරූ නර්මදාගේ සැමියා

maxboysl

Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo

    Pages 30 ma kiyewwa.

    @RadioActive, @SandaruKalhara, @Been10: EK eka athule mara ganna epa ban. Kohewath yana ekek kohewath yana ewun ekka athal gaththa kiyala 24h EK eke inna ewun ekka bana ganna one na ne.

    Janaka kiyanne salli thiyena dial ekak. Narmada newei one kaallak set wena tharamata salli thiyenawa athi. Eka uge mahansiyen, ehemath naththam uge family eke mahansiyen hamba karapu ewa. Methana mama "mahansiyen" kiwwe smart play ekath athuluwa.

    Salli thiyenawa kiyala machan api wunath hama welawema anunta denna naha ne. Udaw karanna one. Eth thamange birthday ekata kiyala hamadaama anunta deela baha ne.


    උබ වගේ රටට ජාතියට ආදරයක් නැති පරයන්ට ඕව ත්රෙන්නේ නැහැ, :rofl:
     

    chirart1

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    3,445
    468
    83
    10384141_10203362408454144_3039777760181080206_n.jpg


    asai ne :P
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    මේ මොඩ්ල් එකේ එවුන්ගෙන් දාන මාන පින්කම් ගැන බලාපොරොත්තු වෙනවා කියලා හිතන එකත් හිනා යන සින් එකක්! :lol:
    මොන දාන ද යකෝ මුන්ට! :lol:
    ඕනෙනං නොමිලේ ඩිල්ඩෝ ටිකක් බෙදලා දායි කොල්ලුපිටියේ ගණිකා මඩමක් ගාව! :lol: :lol: :lol:
     

    zl1

    Active member
  • Apr 28, 2014
    730
    76
    28
    පිස්සු යක්කු බන්.:no:.මේ වගේ විකාර වලට 1 දවසකට ලක්ෂ ගනන් වියදම් කරන්න පුලුවන් එවුනුත් අපේ රටේ ඉන්නවනෙ:angry::angry::angry:.
     

    yosh371

    Well-known member
  • Jan 15, 2011
    8,464
    6,650
    113
    Land of Lions
    Poddak wisthara karapanko ban. Maga ICC wage loku construction company ekak thiyana ekekda. Muda patan aran thiyannne...

    Parawal hadana sene thamai ban.... company eaka start kere eaya ge thatha.... hebai machn janaka aiya ona welawaka ona sup eakak dena porak thamai.... Katawath kisima karadarayak karana kenek nemai....
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මේ මොඩ්ල් එකේ එවුන්ගෙන් දාන මාන පින්කම් ගැන බලාපොරොත්තු වෙනවා කියලා හිතන එකත් හිනා යන සින් එකක්! :lol:
    මොන දාන ද යකෝ මුන්ට! :lol:
    ඕනෙනං නොමිලේ ඩිල්ඩෝ ටිකක් බෙදලා දායි කොල්ලුපිටියේ ගණිකා මඩමක් ගාව! :lol: :lol: :lol:
    :rofl: