ubata add karanna ona friend ge nama udinn click karanna,
ethakota pallehata ena menu eka thiyena
"Add Name to Your Contacts"
eka click karanna
etha kota ei "Also send a friend request to name" kiyala eka issarahin tick eka dala yes karanna
(test karanna mage nama udin click karapan "Add nadimal to Your Contacts" kiyala athi )
lol= laughing out loud