Pls Help.....

Apr 6, 2008
11
0
0
machan mama elakiriyata aluthen awe. frndsla add karaganna hati kawruhari kiyala deepanko. lol kiyanne mokakda.hina nowi help karapan hode......
 

nadimal

Well-known member
  • Dec 25, 2008
    11,194
    1,796
    113
    Badulla
    ubata add karanna ona friend ge nama udinn click karanna,
    ethakota pallehata ena menu eka thiyena
    "Add Name to Your Contacts"
    eka click karanna
    etha kota ei "Also send a friend request to name" kiyala eka issarahin tick eka dala yes karanna

    (test karanna mage nama udin click karapan "Add nadimal to Your Contacts" kiyala athi )


    lol= laughing out loud