Podi story ekak matak wuna kalu mitto!

scurvy

Well-known member
  • Oct 2, 2008
    35,393
    41,423
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    Issara Oz inna kale kellek mata cleaning job ekak set karala dunna ekige family eka danna cleaner kenek ekka.
    cleaner ge gedara padinchi wela uth ekka ude yanawa clean karanna.
    u nam mala jarawak- epa wuna. Hema tenama pada danawa. Pada dala “oh sorry” kiyanawa.
    Car eke yanakotath pada danawa maara saddeta.
    1 week weda karala ayin wuna.
     

    beam_tech

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,032
    14,412
    113
    වැලිවේරිය
    FB_IMG_1680686495033.jpg
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    Issara Oz inna kale kellek mata cleaning job ekak set karala dunna ekige family eka danna cleaner kenek ekka.
    cleaner ge gedara padinchi wela uth ekka ude yanawa clean karanna.
    u nam mala jarawak- epa wuna. Hema tenama pada danawa. Pada dala “oh sorry” kiyanawa.
    Car eke yanakotath pada danawa maara saddeta.
    1 week weda karala ayin wuna.
    පඩ දානවා නෙමේ බන් පඩ අරිනවා කියපන්
     

    rukshrulz

    Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,956
    16,988
    113
    Colombo
    පඩ යන්නෙ පුකේ හිල ලොකු උනාම.
    පුකේ හිල ලොකුයි කියන්නෙ උට පුකේ අරිනව කවුරු හරි.
    උබෙ අම්ම strapon එකක් දාගෙන උට අරිනවද දන්නෑ.
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    Issara Oz inna kale kellek mata cleaning job ekak set karala dunna ekige family eka danna cleaner kenek ekka.
    cleaner ge gedara padinchi wela uth ekka ude yanawa clean karanna.
    u nam mala jarawak- epa wuna. Hema tenama pada danawa. Pada dala “oh sorry” kiyanawa.
    Car eke yanakotath pada danawa maara saddeta.
    1 week weda karala ayin wuna.
    cleaning job? suddonge pukawal lewa kawada