මගේ ෂොප් එකට Pos software එකක් හදාගන්න ඕන..එළකිරියේ කවුරු හරි ඉන්නවානම් මට pm එකක් දානවද thanks..
Chupa Chup Junior member Jan 30, 2017 64 5 18 Sep 2, 2017 #1 මගේ ෂොප් එකට Pos software එකක් හදාගන්න ඕන..එළකිරියේ කවුරු හරි ඉන්නවානම් මට pm එකක් දානවද thanks..