Prius in Taxi Service !! ප්‍රිරියස් ටැක්සි සර්විස් !!

kosandpol

Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    cab service dammoth mamama thamai duwanne.
    cars valat hires vadinavada danne nehe.
    davasata 1 hire ekakvath wedinu nethnam,
    anathai.

    lease eka gevanna onane.
    උඹට ත්‍රීවිල් එකක ගානට හයර් දාන්න පුලුවං නං අනිවාර්ය්යෙන් හයර් වැටෙන වා!
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    cab service dammoth mamama thamai duwanne.
    cars valat hires vadinavada danne nehe.
    davasata 1 hire ekakvath wedinu nethnam,
    anathai.

    lease eka gevanna onane.

    umba poddak Thushky1993 ta PM karala ahapan mama kiwwa kiyala !! manz nam subject eka dannawa machoo..mata nam no idea :no:
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    උඹට ත්‍රීවිල් එකක ගානට හයර් දාන්න පුලුවං නං අනිවාර්ය්යෙන් හයර් වැටෙන වා!

    dialog wage ekakata wahane demmanam goda kabal van ekakatath 85000+ denawa with driver... contacts thibba nam daa ganna thibba ... lesi naa oya hire keruwawa :yes:
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    automatic transmission was developed in the 50s. Since the 60s, all US cars are made with automatic transmission as the standard.

    පළවෙනි ඔටෝ ගියර්වාහනය හැදුවේ මර්සිඩීස්ල (අත්හදා බලල තියෙන්නේ 49-50 කාලේ 2වන ලෝක යුද්ධයෙන් පස්සේ)ඒකෙ නමවිදිහට ඒගොල්ලො දැම්මේ මර්සිඩීස් චාන්ස්ලර් මොඩ්ල් කියන නම මේ වාහනේ වේග 3 හරි 4 හරි ගියර් සිස්ටම් එකක් තියෙන්නෙ මට මතක හැටියට:confused: මුලින්ම මේ වාහනේ හැදුවේ ජර්මන් චාන්ස්ලර් වරයා වෙනුවෙන් මේ වාහනේට තමයි ලෝකෙ පළවෙනිපාරට ඉලේක්ට්‍රෝනික් සස්පෙන්ෂන් සිස්ටම් එකක් පාවිච්චි කලේ වාහනේ ස්ටාට් කරපු ගමන් වාහනේ අගල් 4-5 ඉස්සෙනවලු :eek: තව විශේෂාංගයක් තියෙනව ඒ වාහනේ ග්‍රීස් පැඩල් එකක් තියෙනව ඒක එක පාරක් පෑගුවාම මුලු වාහනේම එක් පාරින් ඔයිල් ග්‍රීස් වෙනව:nerd:

    1960-Mercedes-300.jpg