නිතර පොලොන්නරැවෙ යනව කිව්වනේ ඒ කියන්නේ ඕඩියෝ මීටරේ 999999 විතර කැරකිල ඇති![]()
Magula.....
Bus thiyan car eke yanne mokatada ban.....
Still 57655 Km 
නිතර පොලොන්නරැවෙ යනව කිව්වනේ ඒ කියන්නේ ඕඩියෝ මීටරේ 999999 විතර කැරකිල ඇති![]()
Bus thiyan car eke yanne mokatada ban.....
Still 57655 Km 
උඹට ත්රීවිල් එකක ගානට හයර් දාන්න පුලුවං නං අනිවාර්ය්යෙන් හයර් වැටෙන වා!cab service dammoth mamama thamai duwanne.
cars valat hires vadinavada danne nehe.
davasata 1 hire ekakvath wedinu nethnam,
anathai.
lease eka gevanna onane.
ow ow dan umbata owa hariyanne naa 4WD ekak ganin...oka mata deepan moko kiyanne 15.50 dennada cash ?
![]()
So, ubata denna baa car eka ..... 
cab service dammoth mamama thamai duwanne.
cars valat hires vadinavada danne nehe.
davasata 1 hire ekakvath wedinu nethnam,
anathai.
lease eka gevanna onane.

Uba manual awata kamathi nahanee......So, ubata denna baa car eka .....
![]()
interior photo's tikakuth dahankoonna ohe deela dapan baninterior photo's tikakuth dahanko

උඹට ත්රීවිල් එකක ගානට හයර් දාන්න පුලුවං නං අනිවාර්ය්යෙන් හයර් වැටෙන වා!

Manual car ekakata asa karana ekekta witharai car eka dennee.....![]()
![]()

ඕක 14කට අරන් auto වලට convert කරන්න.umba 15/- ta wage denawanam balen hari asa wennam![]()

උඹට ත්රීවිල් එකක ගානට හයර් දාන්න පුලුවං නං අනිවාර්ය්යෙන් හයර් වැටෙන වා!
Manual car ekakata asa karana ekekta witharai car eka dennee.....![]()
![]()

umba poddak Thushky1993 ta PM karala ahapan mama kiwwa kiyala !! manz nam subject eka dannawa machoo..mata nam no idea![]()

umba poddak Thushky1993 ta PM karala ahapan mama kiwwa kiyala !! manz nam subject eka dannawa machoo..mata nam no idea![]()
ඒ කොල්ලෙක්. උඹ PM දාන්න යන්න එපා FB contacts ඉල්ලලා.kawuda bole Thushky kiyanne![]()

dialog wage ekakata wahane demmanam goda kabal van ekakatath 85000+ denawa with driver... contacts thibba nam daa ganna thibba ... lesi naa oya hire keruwawa![]()





automatic transmission was developed in the 50s. Since the 60s, all US cars are made with automatic transmission as the standard.
මුලින්ම මේ වාහනේ හැදුවේ ජර්මන් චාන්ස්ලර් වරයා වෙනුවෙන් මේ වාහනේට තමයි ලෝකෙ පළවෙනිපාරට ඉලේක්ට්රෝනික් සස්පෙන්ෂන් සිස්ටම් එකක් පාවිච්චි කලේ වාහනේ ස්ටාට් කරපු ගමන් වාහනේ අගල් 4-5 ඉස්සෙනවලු
තව විශේෂාංගයක් තියෙනව ඒ වාහනේ ග්රීස් පැඩල් එකක් තියෙනව ඒක එක පාරක් පෑගුවාම මුලු වාහනේම එක් පාරින් ඔයිල් ග්රීස් වෙනව