Prius in Taxi Service !! ප්‍රිරියස් ටැක්සි සර්විස් !!

kudos_utopia

Member
Mar 31, 2008
26,085
368
0
IMG_7270.jpg


this one?
11.gif

hey yes bro..:yes::yes:..buses lyk these...Moratuwe mewa yanawa..almost no noise...:yes::)
 
Last edited:

kudos_utopia

Member
Mar 31, 2008
26,085
368
0
දැනටත් ගොඩක් tour buses තියෙන්නෙ automatic transmission.
88-90 ගනන් වල ලංගමට ගෙන්නුවා අලුත් ම isuzu බුස් සෙට් එකක් automatic transmission තියෙන. ඒවාගෙ එන්ජිමත් තියෙන්න පිටිපස්සෙ.
JVP කලබල කාලෙ ගොඩක් ඔය බ්ස් අර හරක් ටික පිච්චුවා. තාමත් ඒ බස් කීපයක් එහෙ මෙහෙ යනවා හැබයි එවා නං දැං manual transmission වලට හරවලා.

:shocked: auto buses 80's walath thibbada....I thot auto was a new concept...
k thanks for the info...;):)...
 

tharinda76

Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    Machanla,

    meka mama danne nethi nisa ahanne.

    car valata cab service vala hires thiyenavada?
    car ekak cab service eheka divvoth amaruwe weteida.
    lease karala car ekak aragena cab service demmoth...

    Please dann un kiyapalla....

    ane manda machan .. :confused: mama hithana widiyata cab service walata dala wahane sawwthuthu kara ganna thamai wenne.. eeta wada hondai hondha company ekakata dana eka (trusted) :yes:
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    :angry: Oka gaththee 2011 April 15, Polonnaruwe gedaradi..... ;)

    Gaththa dawas wala wagema elata thiyena nisa ubara irisiyawa..... :angry: :growl:

    නිතර පොලොන්නරැවෙ යනව කිව්වනේ ඒ කියන්නේ ඕඩියෝ මීටරේ 999999 විතර කැරකිල ඇති :D