![]()
this one?
hey yes bro..

..buses lyk these...Moratuwe mewa yanawa..almost no noise...

Last edited:
![]()
this one?

..buses lyk these...Moratuwe mewa yanawa..almost no noise...

Eyi machan ara Metro Rapid Kiyala CTB bus wagayak diwwe eka Auto
Aye Tsunami Relief programe ekata japan walin hamba una bus ekath Auto
..
ah ahala thiyenawa..dakala naha... hey ewa dan duwanne nadda 

දැනටත් ගොඩක් tour buses තියෙන්නෙ automatic transmission.
88-90 ගනන් වල ලංගමට ගෙන්නුවා අලුත් ම isuzu බුස් සෙට් එකක් automatic transmission තියෙන. ඒවාගෙ එන්ජිමත් තියෙන්න පිටිපස්සෙ.
JVP කලබල කාලෙ ගොඩක් ඔය බ්ස් අර හරක් ටික පිච්චුවා. තාමත් ඒ බස් කීපයක් එහෙ මෙහෙ යනවා හැබයි එවා නං දැං manual transmission වලට හරවලා.
auto buses 80's walath thibbada....I thot auto was a new concept...
...automatic transmission was developed in the 50s. Since the 60s, all US cars are made with automatic transmission as the standard.auto buses 80's walath thibbada....I thot auto was a new concept...
k thanks for the info......
Manual wala thiyena aathal eka danna kenek......
![]()
![]()

automatic transmission was developed in the 50s. Since the 60s, all US cars are made with automatic transmission as the standard.
..thanks for the info...
Manual ela...Paare oopa dupa balaagena yana ayata ithin auto hariyanawaa..


බලපන් ඇස්වහක් කටවහක් නෑ එළකිරි වගේ තියෙනවා........![]()
![]()
![]()
![]()

I meant here
SL wala auto bus dakalama nahane..but noisless 101 bus dakala thiyenawa...r they auto

gaththa dawase ekak wenna athi... udin ope yatin hape...![]()
Oka gaththee 2011 April 15, Polonnaruwe gedaradi.....

dakinna ithin ipadila inna epai 90' wala ... 96 ' ipadilath nane oya ??![]()
![]()

Oka gaththee 2011 April 15, Polonnaruwe gedaradi.....
![]()
Gaththa dawas wala wagema elata thiyena nisa ubara irisiyawa.....![]()
![]()
ow ow dan umbata owa hariyanne naa 4WD ekak ganin...oka mata deepan moko kiyanne 15.50 dennada cash ? 
Machanla,
meka mama danne nethi nisa ahanne.
car valata cab service vala hires thiyenavada?
car ekak cab service eheka divvoth amaruwe weteida.
lease karala car ekak aragena cab service demmoth...
Please dann un kiyapalla....
mama hithana widiyata cab service walata dala wahane sawwthuthu kara ganna thamai wenne.. eeta wada hondai hondha company ekakata dana eka (trusted) 
ane manda machan ..mama hithana widiyata cab service walata dala wahane sawwthuthu kara ganna thamai wenne.. eeta wada hondai hondha company ekakata dana eka (trusted)
![]()
Oka gaththee 2011 April 15, Polonnaruwe gedaradi.....
![]()
Gaththa dawas wala wagema elata thiyena nisa ubara irisiyawa.....![]()
![]()
