ඔව් පුලුවං.![]()
gear box eka witharada change karanna ona ?
dash board incicators ?? 
ඔව් පුලුවං.![]()
dash board incicators ?? 
ඒ කොල්ලෙක්. උඹ PM දාන්න යන්න එපා FB contacts ඉල්ලලා.![]()



..den wadak naha
ඒ වත් ඕනෙ නං මාරු කරතැහැකි.gear box eka witharada change karanna ona ?dash board incicators ??
![]()
පළවෙනි ඔටෝ ගියර්වාහනය හැදුවේ මර්සිඩීස්ල (අත්හදා බලල තියෙන්නේ 49-50 කාලේ 2වන ලෝක යුද්ධයෙන් පස්සේ)ඒකෙ නමවිදිහට ඒගොල්ලො දැම්මේ මර්සිඩීස් චාන්ස්ලර් මොඩ්ල් කියන නම මේ වාහනේ වේග 3 හරි 4 හරි ගියර් සිස්ටම් එකක් තියෙන්නෙ මට මතක හැටියටමුලින්ම මේ වාහනේ හැදුවේ ජර්මන් චාන්ස්ලර් වරයා වෙනුවෙන් මේ වාහනේට තමයි ලෝකෙ පළවෙනිපාරට ඉලේක්ට්රෝනික් සස්පෙන්ෂන් සිස්ටම් එකක් පාවිච්චි කලේ වාහනේ ස්ටාට් කරපු ගමන් වාහනේ අගල් 4-5 ඉස්සෙනවලු
තව විශේෂාංගයක් තියෙනව ඒ වාහනේ ග්රීස් පැඩල් එකක් තියෙනව ඒක එක පාරක් පෑගුවාම මුලු වාහනේම එක් පාරින් ඔයිල් ග්රීස් වෙනව
![]()
![]()

umba 15/- ta wage denawanam balen hari asa wennam![]()

ehema puluwanda ban ?![]()
Rs. 4500 k yai wadima unoth....

aiya denna efaa...eya oka automatic ekakata harawai![]()

hey Pope uth innawa....![]()
පාප් වහන්සෙට ගොඩක් කාර් ඇති එහෙනං..ඔව් මේ පින්තූරෙ තියෙන්නේ මර්සිඩීස් සමාගම පාප්තුමාට පරිත්යග කරපු ඒ ජාතියේ කාර් එක මර්සිඩීස් සමාගම එදා ඉදල අදවෙනකම් පාප්වහන්සේට තමන්ගේ වාහන පරිත්යග කරන සිරිත කරගෙන යනවා
ඔව් මේ පින්තූරෙ තියෙන්නේ මර්සිඩීස් සමාගම පාප්තුමාට පරිත්යග කරපු ඒ ජාතියේ කාර් එක මර්සිඩීස් සමාගම එදා ඉදල අදවෙනකම් පාප්වහන්සේට තමන්ගේ වාහන පරිත්යග කරන සිරිත කරගෙන යනවා
...oh...elaz...
thanks for the info 
හැරෙන කොට දන්නවා ඔය යන්නෙ තැඹිලි පැලේට කියලා![]()

. mama me ahinsaka lamayel
... 
හැරෙන කොට දන්නවා ඔය යන්නෙ තැඹිලි පැලේට කියලා![]()

Kudos Utopia (c)2011 copyright TM wage 
Pissuda malli, meeka wagee ekekta kohomatawath denne naa.....![]()
!!.." 


