Private Pool Party

shen2020

Active member
  • Jun 3, 2020
    184
    173
    43
    Guys, Private pool party ekak ganna pupluwan place ekak tynwa close to Colombo? 25 pax count eka?
    Villa ekak wgae nam godak hodai.
    No food or drinks needed. Keama beema api pitin genawa

    Danna places tynwa nam poddak comment kranna please.
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    කොලඹ ඉදන් මාලඹේ පැත්තට එද්දි දියත හරියේනිල්පාට බට තියන පාලම පහු කරලා දකුණට හැරිලා නාගස් අතරින් ඉස්සරහටම පලයන්. පාටි දාන්න සුපිරි පොට් එක
     
    • Haha
    Reactions: shen2020

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    pool eka umbalata witharak private karala, pitin kaama beema genath ethana kala party danna denne na ban, unta umbalage kunu as kara kara inna wenne..
    ehenam dunnath tikak loku ganak gani thana anuwa..
    food and drinks gannawa nam gaana adui..
     
    • Like
    Reactions: shen2020

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    Guys, Private pool party ekak ganna pupluwan place ekak tynwa close to Colombo? 25 pax count eka?
    Villa ekak wgae nam godak hodai.
    No food or drinks needed. Keama beema api pitin genawa

    Danna places tynwa nam poddak comment kranna please.

    මොන විකාරයක් ද යකූ
    උබෙ ඉස්කෝලෙ කොහෙද
    එහෙනම් ගඟක් මුහුදක් හොයපං
     
    • Dislike
    Reactions: shen2020