Projector දාලා සුද්දොන්ට ෆිෆා පෙන්නන එක සාර්ථක ආයෝජනයක් ද

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,396
    113
    Kaduwela
    ඊට වඩා හොදයි @2osama වගේ එවුන් ටිකක් එකතු කරලා සුද්දන්ට පුක පෙන්නපන් 🙁
     
    • Haha
    Reactions: skymicro

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87


    ගූගල් බැලුන් සීන් එකටත් මු බර ගානක් වියදම් කරා අන්තිමට හබක්.


    free pictures to put on facebook

    un qatar boycott karala. france vala public show okkoma vage ban karala. german un vediyenma balanne pub vala evath meda sera un ban karala. lankave arabic unta puka denna yanava :lol:
     
    • Like
    Reactions: vito

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත


    ගූගල් බැලුන් සීන් එකටත් මු බර ගානක් වියදම් කරා අන්තිමට හබක්.


    free pictures to put on facebook

    ගූගල් බැලුන් එකට වියදම් කරේ ගූගල් එකෙන් . උන්ගේ රීසජ් ප්‍රොජෙක්ට් එකක් නේ . ඇයි මේ පච කියන්නේ . හරීන් බූරුවා ඒක ගැන කතාවක් නෑ ඒත් කෙබර බාන්නෙ ඇයි
     

    ride_out

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    2,876
    1,577
    113
    qatar ena ewuntanan qatar idan mehe enda puke amaruwak nathi wei. uae wage giyaki unta.

    qatar yaganda bari weccha higana mehe anatha un tika balai awith beer ekak bibi
     

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,972
    1
    12,314
    113
    අදාළ නෑ නේ
    oya geri thambinge fifa balanawata wada hodai nikan innawa
    lankaawe workerslath marila thiyanawa oya period eke construction site wala
    1667462467140.png

    https://www.theguardian.com/global-...grant-worker-deaths-qatar-fifa-world-cup-2022

    they paid millions to hire david beckham to promote qatar but haven't allocated money to conpensate for the families of the workers who died
    even some die hard fans are not watching this world cup
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ඊට වඩා හොදයි @2osama වගේ එවුන් ටිකක් එකතු කරලා සුද්දන්ට පුක පෙන්නපන් 🙁
    උඹේ අම්මාව සුද්දන්ට විකුණලා දැම්මා නම් හොඳ ගානක් හොයා ගන්න තිබ්බා