
qatar වල cost of living වැඩි නිසා tourists ල මෙහෙට එයිලු projector එකේ fifa බලන්න. හරීන් කිව්වෙෆිෆා ඕන්නං උන් බලාගනියි. ෆිෆා බලන්න මෙහෙ එනන ඕනයැ බං
උඹේ අම්මාව සුද්දන්ට විකුණලා දැම්මා නම් හොඳ ගානක් හොයා ගන්න තිබ්බාඊට වඩා හොදයි @2osama වගේ එවුන් ටිකක් එකතු කරලා සුද්දන්ට පුක පෙන්නපන්![]()