ලංකාවේ මෙච්චර වැඩිඩෝ ඉන්න කොටනේ
එකපාරක් හිටන් බොරුවට palm touch කරලා මල්වෙඩි යැව්වේ
එකපාරක් හිටන් බොරුවට palm touch කරලා මල්වෙඩි යැව්වේ


ow reddit ehema dammanam harimewa international geniyanna one wada twitter through
මෝඩ උත්තලා බෝඩ් එකක් අල්ලන් ඉන්නවා.

හිතපන්කෝ ඉතින් රටේ ජනාධිපතිට ඔහොම පැකට් එකක් සෙට් කරාම! ඇති උන්ට බෝර්ඩ් එකක් අල්ලනවත් මතක් උනා!මෝඩ උත්තලා බෝඩ් එකක් අල්ලන් ඉන්නවා.
එක්කෝ ෆ්ලෑෂ් දෙක තුනක් ගෙනල්ලා බිල්ඩිමට ගහන්න ඕනේ.
මොලේ පණ නැති බේසික පුතාල ඇඩ්වයිස් දෙනකොට නන්දේ හත්පොලේ ගාගන්න එක අහගන්නත් දෙයක්ද
FB photos balapanko. police karayoth 4tos gahanawada koheda bnමෝඩ උත්තලා බෝඩ් එකක් අල්ලන් ඉන්නවා.
එක්කෝ ෆ්ලෑෂ් දෙක තුනක් ගෙනල්ලා බිල්ඩිමට ගහන්න ඕනේ.
මොලේ පණ නැති බේසික පුතාල ඇඩ්වයිස් දෙනකොට නන්දේ හත්පොලේ ගාගන්න එක අහගන්නත් දෙයක්ද

https://9gag.com/gag/aqGWRjvow reddit ehema dammanam hari
උන්ට හිනා යන්න ඇති බන් මුලින්ම.ඊට පස්සෙ තමා ඕඩර් එකට කවර් කලේහිතපන්කෝ ඉතින් රටේ ජනාධිපතිට ඔහොම පැකට් එකක් සෙට් කරාම! ඇති උන්ට බෝර්ඩ් එකක් අල්ලනවත් මතක් උනා!ඔ
ow owFB photos balapanko. police karayoth 4tos gahanawada koheda bn![]()
![]()
හිතට අමාරුයි නේද?ජාත්යන්තරේට යනව කියල රට ලෝකෙට බලු කරල ඒක හෙන උජාරුවෙන් කියන කාලකණ්ණි ඉන්න රටක්නේ මේක
ඉතින් දියුණු වෙයිද ?
කන්න බොන්න නෑ ඩීසල් පෙට්රල් නෑ ගෑස් නෑ කියල අරගල කරන්නේ.
ඒ උනාට gotago ගමේ ඉන්න උන්ටනම් කිසි අඩුපාඩුවක් නෑනේ බලන් ගියාම![]()