quad copter help

WC121129

Active member
  • Dec 22, 2012
    916
    114
    43
    mama f450 clone 1k build kara,,but eka openn pilot soft ekath ekka configure karanna settings mata kiyala denna puluwan da..
    thawa monawada flight mode kiyann ne,,?