yaluwane mata quad copter gena help 1k one..
WC121129 Active member Dec 22, 2012 916 114 43 Jan 26, 2016 #1 yaluwane mata quad copter gena help 1k one..
Rukaef Well-known member Jul 17, 2014 7,637 846 113 ●● මාරවිල ●● Jan 27, 2016 #3 mokakda quad copter eka?
WC121129 Active member Dec 22, 2012 916 114 43 Jan 27, 2016 #4 mama f450 clone 1k build kara,,but eka openn pilot soft ekath ekka configure karanna settings mata kiyala denna puluwan da.. thawa monawada flight mode kiyann ne,,?
mama f450 clone 1k build kara,,but eka openn pilot soft ekath ekka configure karanna settings mata kiyala denna puluwan da.. thawa monawada flight mode kiyann ne,,?
WC121129 Active member Dec 22, 2012 916 114 43 Jan 27, 2016 #5 f450 Rukaef said: mokakda quad copter eka? Click to expand... mama f450 clone 1k build kara,,but eka openn pilot soft ekath ekka configure karanna settings mata kiyala denna puluwan da.. thawa monawada flight mode kiyann ne,,?
f450 Rukaef said: mokakda quad copter eka? Click to expand... mama f450 clone 1k build kara,,but eka openn pilot soft ekath ekka configure karanna settings mata kiyala denna puluwan da.. thawa monawada flight mode kiyann ne,,?
akmaadj Well-known member Sep 8, 2014 1,250 586 113 Jan 27, 2016 #7 http://www.instructables.com/id/Scratch-build-your-own-quad-copter/ http://www.instructables.com/howto/quad-copter/ http://www.instructables.com/ dewiya use krapn macho DIY haven
http://www.instructables.com/id/Scratch-build-your-own-quad-copter/ http://www.instructables.com/howto/quad-copter/ http://www.instructables.com/ dewiya use krapn macho DIY haven