machanla core 2 quad processor ekak warranty ekka ganna place ekak kiyapalla dannawanam!!!!
gamaya1 Well-known member Jan 16, 2009 1,076 53 48 pal kote Feb 20, 2014 #1 machanla core 2 quad processor ekak warranty ekka ganna place ekak kiyapalla dannawanam!!!!
dmtx Well-known member Dec 1, 2011 22,223 4,114 113 Feb 21, 2014 #2 core 2 quad වොරන්ටි එක්ක ගන්න දැන් අලුතින් එන් නැහ නේ. පාවිච්චි කර එකක් ගනින් ලේසියෙන් අවුල යන් නෑ නේ ප්රොසෙසර් ..
core 2 quad වොරන්ටි එක්ක ගන්න දැන් අලුතින් එන් නැහ නේ. පාවිච්චි කර එකක් ගනින් ලේසියෙන් අවුල යන් නෑ නේ ප්රොසෙසර් ..
gamaya1 Well-known member Jan 16, 2009 1,076 53 48 pal kote Feb 22, 2014 #3 dmtx said: core 2 quad වොරන්ටි එක්ක ගන්න දැන් අලුතින් එන් නැහ නේ. පාවිච්චි කර එකක් ගනින් ලේසියෙන් අවුල යන් නෑ නේ ප්රොසෙසර් .. Click to expand... ela machan thanx danna place ekak thiyenawanam kiyanna!
dmtx said: core 2 quad වොරන්ටි එක්ක ගන්න දැන් අලුතින් එන් නැහ නේ. පාවිච්චි කර එකක් ගනින් ලේසියෙන් අවුල යන් නෑ නේ ප්රොසෙසර් .. Click to expand... ela machan thanx danna place ekak thiyenawanam kiyanna!
geethq Well-known member Sep 17, 2006 49,948 3,213 113 ~ඤාව්~ Feb 22, 2014 #4 gamaya1 said: ela machan thanx danna place ekak thiyenawanam kiyanna! Click to expand... owata mona warrentyda ban aluthen enne na , manufacturing nawattala dan awrudu 4 wage wenawa used ewa ikman or gamer lk wala balapan
gamaya1 said: ela machan thanx danna place ekak thiyenawanam kiyanna! Click to expand... owata mona warrentyda ban aluthen enne na , manufacturing nawattala dan awrudu 4 wage wenawa used ewa ikman or gamer lk wala balapan
gamaya1 Well-known member Jan 16, 2009 1,076 53 48 pal kote Feb 22, 2014 #5 geethq said: owata mona warrentyda ban aluthen enne na , manufacturing nawattala dan awrudu 4 wage wenawa used ewa ikman or gamer lk wala balapan Click to expand... ela used ekak thama baluwe!!!
geethq said: owata mona warrentyda ban aluthen enne na , manufacturing nawattala dan awrudu 4 wage wenawa used ewa ikman or gamer lk wala balapan Click to expand... ela used ekak thama baluwe!!!