Engine eka start karala nawaththala thibbama wathura watenne, eke color eka coolent wala color ekata samananai
radiator cap sealant problem,radiator leak,water pump gone and leaking,head gasket gone...check for engine oil color..
Engine oil color eken kohomada hoya ganne. podakk kiyala diyanko.
Engine oil color eken kohomada hoya ganne. podakk kiyala diyanko.
Engine eka start karala nawaththala thibbama wathura watenne, eke color eka coolent wala color ekata samananai




radiator cap sealant problem,radiator leak,water pump gone and leaking,head gasket gone...check for engine oil color..
Engine oil wala nam wenasak penna naa. Car eka overheat wenneth naa. Mona unath mata basic idea ekak thiyenawa dan. mechanic kenek lagata gilla pennam. Kattiyata bohoma sthuthi.
මචංලා Radiator Coolant අසාමාන්ය ලෙස අඩු වෙන්න හේතු මොනාද?
bump එකකින් හරි සහයෝගය දක්වලා යන්න.





Ube puke hilakda balapan........![]()
