Radiator Coolant අසාමාන්‍ය ලෙස අඩු වෙන්න හේතු මොනාද?

sasirox

Well-known member
  • Dec 29, 2008
    2,385
    213
    63
    Radiator Coolant අසාමාන්‍ය ලෙස අඩු වෙන්න හේතු මොනාද?

    මචංලා Radiator Coolant අසාමාන්‍ය ලෙස අඩු වෙන්න හේතු මොනාද?

    bump එකකින් හරි සහයෝගය දක්වලා යන්න.
     

    AXLR

    Member
    Dec 13, 2013
    12
    6
    0
    රේඩියේට‍ර් එකේ පියන බලපන්. එක හරියට සීල් වෙන්නේ නැතිව ඇති
     
    • Like
    Reactions: sasirox

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    radiator cap sealant problem,radiator leak,water pump gone and leaking,head gasket gone...check for engine oil color..
     
    • Like
    Reactions: sasirox

    prabo22

    Well-known member
  • May 25, 2010
    12,637
    1,577
    113
    radiator leak, hose leak, head gasket leak(engine oil check karoth hoya ganda puluwan),problem with radiator cap,
     
    • Like
    Reactions: sasirox

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    1. Radiator or radiator horse leak (Engine eka start tikak wela run karala rath unahama engine eka off karala bima balapan wathura wetenawada kiyala.. wetenne nethuwa washpa wennath puluwan punchi leak ekak nam)

    2. Radiator pressure cap eka pressure na. (Coonalnt expand wenakota coolant overflow wenawa)

    3. Radiator eka blok wela athi. (High RPM wala yanakota radiator eka block wela nam uba dannema nethuwa overflow tank eken cooletn eliyata yanna puluwan)

    4. Headgasket eka giyahama (Engine oil balana kura adala balapan oil level eka wedi welada kiyala, ekko kiri pata da kiyala).

    hmm aye nam mataka na ban.. overheat wenawanam normal RPM wala, thermostat eka stuck welada balapan.
     
    • Like
    Reactions: sasirox

    sasirox

    Well-known member
  • Dec 29, 2008
    2,385
    213
    63
    Engine eka start karala nawaththala thibbama wathura watenne, eke color eka coolent wala color ekata samananai
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Engine eka start karala nawaththala thibbama wathura watenne, eke color eka coolent wala color ekata samananai

    Machan engine eka warm up unata passe coolent expand wenawa ne.. oka cycle wenawata wada ena pressure ekak engine stop kalahama enawa.. ekai man kiwwe stop karala balanna kiwwe..

    Coolent nikan gray wage asamanya patak enawa nam.. sure headgasket awlak.. brown pa ta nam radiator eke malakada athi.. ehema wela block unoth overflow karanawa.

    Ehema nethnam radiator horse haiyada balapan.. high rmp waladi horse akilenawa nam, eth overflow karanna puluwan..

    Mokadda oya kiwwe coolent patamai kiyala?
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    Engine eka start karala nawaththala thibbama wathura watenne, eke color eka coolent wala color ekata samananai

    start karama wetenawada mchn?enan godak durata water pump eka leak...car eka overheat ehema wenawada? head gasket gihillanan engine oil sudu pata bora patak gannawa....
     

    sasirox

    Well-known member
  • Dec 29, 2008
    2,385
    213
    63
    Engine oil wala nam wenasak penna naa. Car eka overheat wenneth naa. Mona unath mata basic idea ekak thiyenawa dan. mechanic kenek lagata gilla pennam. Kattiyata bohoma sthuthi.
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Engine oil wala nam wenasak penna naa. Car eka overheat wenneth naa. Mona unath mata basic idea ekak thiyenawa dan. mechanic kenek lagata gilla pennam. Kattiyata bohoma sthuthi.

    hmm.. ehenama machan smaharawita headgasket awlakin leak wena punchi coolent tikak exaust eken yanna puluwan oil ekka mix wela ehchara lokuwata color change karanne nethuwa.. Overflow tank eka tiyenne okata water bubbles enawada balanna start karala tiyeddi.. Hebei overheat wennath one.. Man hithanne oya road eke drive karanakota cap eken hari wena kohen hari leak karala washpa wenawa athi.. engine eke kohehari red color (le pata wage) tiyenawada balanna..

    radiator core ekenuth leak karanna puluwan podiwata.. eka nam fan ekai heat ekai hinda washpa wenna puluwan.

    Kohomath hodata tiyena engine ekka coolent level eka ehema aduwenne na ban.. Ape wahane nam ehema aduwela ma na.. masa ganakata 50ML wath aduwenne na ban.
     
    Last edited:

    L Style

    Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,487
    339
    83
    Kandy
    මචංලා Radiator Coolant අසාමාන්‍ය ලෙස අඩු වෙන්න හේතු මොනාද?

    bump එකකින් හරි සහයෝගය දක්වලා යන්න.


    Ube puke hilakda balapan........ :eek::eek::eek::eek::eek: