Rata kellek set una :love:

NetFreak

Well-known member
  • Oct 23, 2016
    1,617
    2,842
    113
    Grand Theft Auto Walking GIF by Rockstar Games
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,021
    153,086
    113
    මං ඉතින් හින්දි, දෙමළ, මලයාලම් ෆිල්ම්, TV series බලන්නෙ නෑනෙ.:sorry: ඒ හින්දා අන්තිමේදි හරි එළකිරියෙන් ඉන්දියාවෙ නොවෙන "foreign Love story" එකක් තියෙන ටෙලි සීරීස් එකක් හදන එළකිරියානුවෙක් විදිහට හුගක් ආඩම්බර වෙන්න පුළුවන් අවස්ථාවක්.🥲🥰:love: මේකෙ එපිසෝඩ් කීයක් වගේ කරන්න ද හිතන් ඉන්නෙ අධ්‍යක්ෂ/තිර රචක මහත්තයෝ? ස්ටෝරිය දිග නම් බඩවැල වගේ අදින්නෙ නැතුව එපිසසෝඩ් 10 යෙ සීසන් 6 -7 ක්වත් කරමු. :yes:
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    කයිය නම් UK. වැඩ හැබැයි සාජාවල ඒකත් ගෙදර වැඩ කරන කෙල්ලෙක් එක්ක. ඒකත් සුවර් නෑ කෙල්ලෙද කියල තාම
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    View attachment 210194

    sarjah (UAE) wala inne.
    tiktok eken set une
    mama kellawa follow kala
    edama eyath mawa follow karala thibba
    next day mama Hi kivva. eyath reply karala thibba
    chat eka digatama yanawa.
    wade goda sinhalu
    updates dannam idiriyedi












    sarjah wala thamai weda karanne. gedaraka. gama Kurunegala.
    dan 3 years ehe. 1 year kalin awith gihin lankawata.
    photo eka nikan damme. eyage newi.



    @N A K A M U R A @your_love @malakadss @Sen-lu @RottenCOLT @Emios @usa_nihaal @Galvatron @LZP1992 @thisNameIsForElakiri @FalconX @Yakka putha @gama22 @Master malli @dmtx @Psiko @dmsupun @Voldemort Bro @EdNygma @dilann @inranasingha @Hankook @Yakka putha @emoji diaries @Mr UNKNOWN @ceylonexplorer @sakilla @siri_ayya @reddit @577 @NaiRobi @ArnoDorian @AhhhCapaCapa @kingkusa @hecker_thama @hasithayad @Asmodeus @PrameshD.12 @supun_sg @Maui_15 @FenixBird123 @Banda_23 @Geshi95 @FlashBoz @Mandalorian @DiksonAlex @nevermindNevergiveup @ChamaraGL @charitha2011 @helayalk @dayt0na @EnIgma001 @kolavari @lilman @Giant @ජොසී @CLAYFACE @sarika406 @aggregate @krizta @Nidarshana_k @JokerFan @animation @රෝසි ආච්චි @B.Chat @scurvy @Edward Kenway @2osama @kasun_kbp @jhnnwp @War Fighter @iworld @dilw @ANAVRIN @beam_tech @IamTheDevil @Lakshan-Seram @Zeuz @Kalegana @~Pirate~ @Heshan Daminda @Walter White @vishamacharya @ara88 @lovethebomb @Nucleardeath @SupiriKollek @Ulti @Ashan052 @emoboy @ThisaraMalintha @Djice @ranjan_ayya @rukshrulz @Mercury Leader @රෝසි ආච්චි @asanka+++ @hi.dushan @Ritigala Jayasena69 @Absolute Zero @Stimulus mind @KSPathirana @chinthaka156 @Rontmir @හෙළයෙක් @SLK_sri @Sadaruwan97
    ghuw bn kukku podi