i have been selling ray mag in my shop.
but it is too late.........last month mags have been returned.
very sorry.
it is not that much complicated.
when u insert ur cd it shows color code.....what u got to do is follow that color code on cd cover type those numbers or letters in the space that given on empty space. that is it.
hope this would help u.
Dan RAY magazine eke aluthma vikare dannawa neda?
CD 1 open karanna cover eke thiyena colour codes thiyenawa.....
Mata August RAY eke colour code photo gahala Kawruhari dala dennako........![]()
Ane yako........Salli naththam ubada mata aran denne?
Mata copy karanna one na...mama illan awa balanna...Eka CD cover 1 genna beruwuna........!
Kawada hari salli nathi welawak awama Ubatath threI...................!
Ethakan iwasapaaan......!
Mama hamadama gannawa.....Hodai machan.RAY Magazine eka Hodaida ? Mama Aragenama ne







.Godak useful dewal thiyenawa...!





ane palayan yanna.mata ona tharam salli nethi welawal thiyanawa.eth kohoma hari salli hoyagannawa.ubata phone ekata reload danna salli ethi.eth knowledge ekak ganna salli nehe.
uba student kenek num uba parents lagen ellapan .ube gedara rs:100.00 nethi wenne nehe ne.uba duppath ekek newei ne.
Mama hamadama gannawa.....Hodai machan..Godak useful dewal thiyenawa...!
Ath mata August ekai September ekai ganna Beriwauna.........!![]()
Thanks machan..........!Mama ubata PM 1k dannam....poddak wait.....!Machan ubata ona code 1 kiyapan.
Mage yaluvek langa ray 1 tibuna.
MAma call 1k dila ahannan





uba methana pacha kiyanne nethuwa hitapan.ray magazine eka hemadama enne nehe.eka daily magazine ekak newei.monthly magazine ekak.
Machan ubata ona code 1 kiyapan.
Mage yaluvek langa ray 1 tibuna.
MAma call 1k dila ahannan





9720





Thanks machan..........!Mama ubata PM 1k dannam....poddak wait.....!
HEY akilar25...Menna balapan real kollo...........!
poddak hodata as arala balapaan..........!
Uba gawa thibbath uba mata dan denne nathi wei.......Kamak na.......!
Help 1k iluwama help kranna puluwan mewage kolloth innawa.....REMeBER....
ITS OK MACHAN...............!We 're All EK MEMBERS.......................................![]()
hey hey, wait a min........... u all fight for just a ray mag. but don't forget that i'm the 1 who started first to tell the details. but u didn't tell me what is ur real problem.
i have no offend with anush's help but just bcoz of a ray mag don't fight here.
if u need the codes for this month. i can help u.
but regarding last month i'm really sorry. coz i told u the reason.
nehow now u got the help. it doesn't matter who help u. but still through the ek community. so just don't fight for nothing. don't make this big issue.
hope everybody understand.
take care.
good night.