RAY MAGAZINE COLOUR CODE HELP

tsydln

Member
Oct 28, 2008
1,672
35
0
Gampaha
Dan RAY magazine eke aluthma vikare dannawa neda?
CD 1 open karanna cover eke thiyena colour codes thiyenawa.....
Mata August RAY eke colour code photo gahala Kawruhari dala dennako........
:oo::oo::oo::(:(:(
 

indika_sam

Well-known member
  • Mar 25, 2008
    2,553
    2,454
    113
    yakkala
    i have been selling ray mag in my shop.

    but it is too late.........last month mags have been returned.

    very sorry.

    it is not that much complicated.

    when u insert ur cd it shows color code.....what u got to do is follow that color code on cd cover type those numbers or letters in the space that given on empty space. that is it.

    hope this would help u.
     

    tsydln

    Member
    Oct 28, 2008
    1,672
    35
    0
    Gampaha
    i have been selling ray mag in my shop.

    but it is too late.........last month mags have been returned.

    very sorry.

    it is not that much complicated.

    when u insert ur cd it shows color code.....what u got to do is follow that color code on cd cover type those numbers or letters in the space that given on empty space. that is it.

    hope this would help u.

    OK.....I'll try.......
    AND I NEED MORE HELP...............GUYZ
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    Dan RAY magazine eke aluthma vikare dannawa neda?
    CD 1 open karanna cover eke thiyena colour codes thiyenawa.....
    Mata August RAY eke colour code photo gahala Kawruhari dala dennako........
    :oo::oo::oo::(:(:(

    RAY MAGAZINE PROTECTED SYSTEM IS GOOD.IT'S NOT VIKARE.
    UBA ARAN THIYENNE COPY EKAK NEDA?
    OKE COPY GANNA ONADA YAKO?ORIGINAL EKAK GANIN.RS:100.00 WENA KAWRUTH OYA WAGE KNOWLEDGE EKAK DENNE NEHE.HORATA COPY KARANA EWUN COPY KARALA EWARRAI.
    GOOD PROTECTING SYSTEM FROM RAY MAGAZINE

     

    tsydln

    Member
    Oct 28, 2008
    1,672
    35
    0
    Gampaha
    Ane yako........Salli naththam ubada mata aran denne?
    Mata copy karanna one na...mama illan awa balanna...Eka CD cover 1 genna beruwuna........!


    Kawada hari salli nathi welawak awama Ubatath threI...................!
    Ethakan iwasapaaan......!

    :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::no::no::no::no::no::no::no::no::no::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    Ane yako........Salli naththam ubada mata aran denne?
    Mata copy karanna one na...mama illan awa balanna...Eka CD cover 1 genna beruwuna........!


    Kawada hari salli nathi welawak awama Ubatath threI...................!
    Ethakan iwasapaaan......!

    :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::no::no::no::no::no::no::no::no::no::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    ane palayan yanna.mata ona tharam salli nethi welawal thiyanawa.eth kohoma hari salli hoyagannawa.ubata phone ekata reload danna salli ethi.eth knowledge ekak ganna salli nehe.
    uba student kenek num uba parents lagen ellapan .ube gedara rs:100.00 nethi wenne nehe ne.uba duppath ekek newei ne.
     

    tsydln

    Member
    Oct 28, 2008
    1,672
    35
    0
    Gampaha
    ane palayan yanna.mata ona tharam salli nethi welawal thiyanawa.eth kohoma hari salli hoyagannawa.ubata phone ekata reload danna salli ethi.eth knowledge ekak ganna salli nehe.
    uba student kenek num uba parents lagen ellapan .ube gedara rs:100.00 nethi wenne nehe ne.uba duppath ekek newei ne.

    Eka ubata therenna.......Mama Help 1k illuwe....
    Ath Ubata eka karanna berinam beri widiyala hitapan...........!
    Duppath kathawa gena Uba danne na ne?
    A hinda Eken ubata wedak na ...Mokada mama inna thath we danne mamai...
    4n ekata Salli daanna 4n ekak thiyenna epai..........!

    Hellp illawama Help karanna berinam paththakata wela hitapan.........!
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    Mama hamadama gannawa.....Hodai machan.:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:.Godak useful dewal thiyenawa...!
    Ath mata August ekai September ekai ganna Beriwauna.........!
    :):):):):):)

    uba methana pacha kiyanne nethuwa hitapan.ray magazine eka hemadama enne nehe.eka daily magazine ekak newei.monthly magazine ekak.
     

    tsydln

    Member
    Oct 28, 2008
    1,672
    35
    0
    Gampaha
    Machan ubata ona code 1 kiyapan.
    Mage yaluvek langa ray 1 tibuna.
    MAma call 1k dila ahannan
    Thanks machan..........!Mama ubata PM 1k dannam....poddak wait.....!

    HEY akilar25...Menna balapan real kollo...........!
    poddak hodata as arala balapaan..........!
    Uba gawa thibbath uba mata dan denne nathi wei.......Kamak na.......!

    Help 1k iluwama help kranna puluwan mewage kolloth innawa.....REMeBER....

    ITS OK MACHAN...............!We 're All EK MEMBERS
    .......................................:nerd::nerd::nerd::nerd::nerd:
     

    indika_sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2008
    2,553
    2,454
    113
    yakkala
    Thanks machan..........!Mama ubata PM 1k dannam....poddak wait.....!

    HEY akilar25...Menna balapan real kollo...........!
    poddak hodata as arala balapaan..........!
    Uba gawa thibbath uba mata dan denne nathi wei.......Kamak na.......!

    Help 1k iluwama help kranna puluwan mewage kolloth innawa.....REMeBER....

    ITS OK MACHAN...............!We 're All EK MEMBERS
    .......................................:nerd::nerd::nerd::nerd::nerd:

    hey hey, wait a min........... u all fight for just a ray mag. but don't forget that i'm the 1 who started first to tell the details. but u didn't tell me what is ur real problem.

    i have no offend with anush's help but just bcoz of a ray mag don't fight here.

    if u need the codes for this month. i can help u.

    but regarding last month i'm really sorry. coz i told u the reason.

    nehow now u got the help. it doesn't matter who help u. but still through the ek community. so just don't fight for nothing. don't make this big issue.

    hope everybody understand.

    take care.

    good night.
     

    tsydln

    Member
    Oct 28, 2008
    1,672
    35
    0
    Gampaha
    hey hey, wait a min........... u all fight for just a ray mag. but don't forget that i'm the 1 who started first to tell the details. but u didn't tell me what is ur real problem.

    i have no offend with anush's help but just bcoz of a ray mag don't fight here.

    if u need the codes for this month. i can help u.

    but regarding last month i'm really sorry. coz i told u the reason.

    nehow now u got the help. it doesn't matter who help u. but still through the ek community. so just don't fight for nothing. don't make this big issue.

    hope everybody understand.

    take care.

    good night.

    Mama Last month eke code illagaththa......!
    This month eka mama Gannawa BANZ.....!
    Thanks For TRY BRO......!
    GN