Re:ශ්‍රීලන්කන්_ගුවන්_යානයක්_අනතුරට_ලක්වෙන&

gtkisaru

Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    :yes::yes:

    Sri Lankan Airline එකේ ඔහොම වෙලා නෑ.. කොහොමත් කාලයක් තිස්සේ LTTE එකෙන් Sri Lankan Airline එකට විරුද්ධව එක එක ප්‍රචාර යවනවා.. අපේ මෝඩයොත් ඒවා කොපි කරලා මෙහේ දාල පොරවල් වෙන්න යනවා. London වලදි එක flight එකක් ඕනකමින් delay කරලා තියෙනවා technical fault එකක් කියලා. ඒත් පස්සෙ බලනකොට එහෙම එකක් තිබිලා නෑ.

    ow machan...
    un karanneth kotinta ona deyama thamayi ;) lankaawata kela wenawa dakinna thiyana pahath aasaawa... :love:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    එලකිරි පොස්ටි එකක් :yes::yes: ලංකා‍වට මෙනව හරි වෙනකන් බලන් ඉන්න කාලකන්නි ඉන්නවනේ අන්න උන්ට හොද උත්තරයක්
     
    Last edited:

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    එලකිරි පොස්ටි එකක් :yes::yes: ලංකා‍වට මෙනව හරි වෙනකන් බලන් ඉන්න කාලකන්නි ඉන්නවනේ අන්න උන්ට හොද උත්තරයක්
    :yes: thanx machan

    :D මඩ වලින් ජීවත් වෙන මිනිස්සු ඉන්නකන් ඔය වගේ කතා අපිට අහන්න සිද්ද වෙයි... එ වගේ පහත් මානසිකත්වයක් තියන මිනිස්සු ඉන්නකන් අපේ රට දියුනු වෙන එක හීනයක්...:dull:
     

    rochel1977

    Well-known member
  • May 15, 2006
    11,466
    2,673
    113
    AKL, NZ and Kandy
    me news eka mage fb aviation srilanka eke post kara machan. mokakda me news eka harida waradida kiyala hoyaganna. eth kisima deyak danaganna hambune naha. theruna meka boru news ekak kiyala eka nisa. thanks for the info machan :yes:
     

    1stepkloser

    Junior member
  • Apr 27, 2008
    989
    16
    18
    Ratmalana
    mamath dekka oya news eka... oya gossip karayonwa polisiyata allala denna ona ohoma rate hodha nama, aarakshaawa baaldhu karanawata... oka unge janme (Ammagei thaaththagei nohekiyaawa) weradda...

    oya UL flight wala apith dekala thiyanawa ona tharam lankaawe godey hu*hthala bonna illa illa crew ekath ekka wali daagannawa... anthimata beela mulu flight ekema wamane daagannawa...ratatath chaater ithin... :no:

    lejjawa wahaganna lankawata ewith yaluwonta nedeyanta kiyanne crew eke service charter kiyala :lol: ....

    mama hithanne gossip9 parayath ehema ekak da koheda free bonna hamba welaa kabaraya daagaththa :rofl:...

    thamange tharaha pita karanna boru gothana, rata paawa dena oya gossip9 parayage pacha site ekata hena gahapan.. :angry:
     

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    mamath dekka oya news eka... oya gossip karayonwa polisiyata allala denna ona ohoma rate hodha nama, aarakshaawa baaldhu karanawata... oka unge janme (Ammagei thaaththagei nohekiyaawa) weradda...

    oya UL flight wala apith dekala thiyanawa ona tharam lankaawe godey hu*hthala bonna illa illa crew ekath ekka wali daagannawa... anthimata beela mulu flight ekema wamane daagannawa...ratatath chaater ithin... :no:

    lejjawa wahaganna lankawata ewith yaluwonta nedeyanta kiyanne crew eke service charter kiyala :lol: ....

    mama hithanne gossip9 parayath ehema ekak da koheda free bonna hamba welaa kabaraya daagaththa
    :rofl:...

    thamange tharaha pita karanna boru gothana, rata paawa dena oya gossip9 parayage pacha site ekata hena gahapan.. :angry:


    :lol::lol::lol::lol: Sahathika Eththa...