vikara karanna epa ada barinam heta unath kaamk nahaදැං ටෙස්ටින් ඉවරයි



vikara karanna epa ada barinam heta unath kaamk nahaදැං ටෙස්ටින් ඉවරයි



maga bala balaa hitiya mama suda![]()
අපිට එහෙම දෙන්න එපා .. 
දැං ටෙස්ටින් ඉවරයි
vikara karanna epa ada barinam heta unath kaamk naha![]()
තාම 600 ගානයි නේ? 700ට ආවම එකක් වැඩි වෙයි![]()

දෙඤ්ඤං දෙඤ්ඤංvikara karanna epa ada barinam heta unath kaamk naha![]()

මම සිම්පල් කරල දුන්න නිසා දැං සිම්පල් ප්ලෑන් තමාmage,
4 years walata = 4
100 post ekata = 1
4+1=5
simple plan ekak

anna hari dun tharamata lu labenneදෙඤ්ඤං දෙඤ්ඤං![]()

7=700එහෙමද
එහෙනම් කමක් නැ
![]()
anna hari dun tharamata lu labenne
7=700
8=900
9=1100
10=1300
11=1500

තැන්කු තැන්කු
හැමෝටcongratulations මචන් +7 උනාටfor post 100 -> 1
for 3 years -> 3
for 3000 reps - > 3
all +7
good post bro![]()

ලොල් , මට පේන්නෙ උඹට 2ම නෑ වගේ![]()