dhanushka7171 said:thawa 5 min walin balamu..

hul2000 said:ow ow thawa dawasak dekak iwasan inna
thawa poddak ennakooooSanta said:iwasuwa iwasuwa iwasuwa iwasuwa tama iwasanna be...

Repost machioo....Santa said:iwasuwa iwasuwa iwasuwa iwasuwa tama iwasanna be...

dhanushka7171 said:Happy new Year 2008
JaGuaR said:kick tama gedarin results aawama![]()
Malinga said:Siyaluma Denata Subama Suba Aluth Avuruddak Veeva!!
dhanushka7171 said:Matanam tsunamiyak enawa wageeee![]()
![]()
![]()