අද මගේ කාර් එක transfer කරගන්න ගිහින් මාර කට්ටක් කෑවා.
මේක බලන එකෙකුට ඒවගේ කට්ටක් නොදෙන්නයි මේක ලිව්වේ.
උඹේ යාළුවා තම උඹත් එක්ක ෆිට් ද ?Machan mage Alto eka gatte mage yaluwekgen 2011 January , mama thama eka transfer kare na, mama gawa yaluwa deepu letter eka thiyenawa , DAN EKA TRANSFER KARADDI DADAYAK GAHAI DA . . . ??








macho mama bike eka thama transfer karagaththe naha,mama bike eka gaththe suddekgen,eya bike eka wikunala france giya,dan kawuruth nane,mama kohomada eyage id copy ganne
Suddage sign eka hoya ganna puluwanda?
ehenam awulak na,
.
?
?mchn mageth car eka aran dan 5 month wage wenawa. transfer eka karaganda yanda welawak tibune ne. next week transfer karaganda yanna inne.
transfer form wala date ekanam dala ne. aye letters and ID copy ganda yanda be ban wikunuwa eka hoyagena.
normal trasfer eka karaganda puluwanda uge ID copy or letters natuwa?
normal trasfer eka karama kochchara kal yanawada ban potha enda?
Transfer note එකක කොළ හයක් තියෙනවා , ඒ හම කොලයකම පරණ අයිතිකරු ගේ අත්සන ඩ ගන්න,